22.06.2012.

Kaži cheeese...


Evo recepta po kome ja pravim popularni Cheesecake. Ovaj kolač nije video ni mrvicu sira,niti je sir imao zadovoljstvo da bude deo ove veličanstvene predstave ukusa... (!ovo je bilo smešno)
Ipak ga zovemo Cheese..
Nastao je kombinacijom nekoliko recepata koje sam imala na raspolaganju. Glavna prednost po meni je što se ovaj kolač ne peče.

Podloga

300gr plazma keksa
200gr bilo kog drugog keksa(pettite,bevita,..)
200gr margarina
100gr prah šećera
nepuna čaša soka ili mleka

Umesiti smesu i rasporediti je po dnu pleha. Pleh može biti običan,čtvrtasti, ili pak okrugli s mogućnošću skidanja stranice-oboda.Poželjno je oblaganje pleha masnim papirom.Masni papir se pažljivo skida tek kad se kolač ohladi u frižideru,tj.kada ga iz pleha prebacamo na poslužavnik,tacnu ili šta god za serviranje torti.

Glavni fil

500ml slatke pavlake
400ml kisele pavlake
100-150gr prah šećera
kesica želatina

Ulupanu slatku pavlaku izmešati sa kiselom pavlakom i šećerom. Na kraju dodati još topao,po uputstvu sa kesice pripremljeni,želatin.
Fil rasporediti preko podloge.

Fil od voća

500gr voća po želji(može i mešavina)
4 kašike šećera
kesica želatina

Voće prokuvati 10minuta sa šećerom. Ako je sveže dodati 100-150ml vode,a ako je smrznuto koristiti sok koji nastane tokom odmrzavanja.Pripremljen želatin dodati voću na kraju. Ostaviti da se malo prohladi pa rasporediti preko belog fila.

Ohladiti na sobnoj temperaturi,a zatim i u frižideru (najbolje je da prenoći)



Mlevenje keksa...

...dok ostale namirnice strplivo čekaju u redu

Savršeno nesavršen...


 ...što ne utiče na savršenost ukusa!




Novogodišnja varijanta sa čokoladom i sirupom od voća.
 Svima vama koji se odlučite da napravite ovaj super kolač, želim PRIJATNO!


2 коментара:

  1. Oh,ja sam se već pet puta oblizala dok sam došla do kraja posta!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala,hvala..nego mene muče one tvoje naplavine.Kako so i more mogu da pripreme materijal za dalju kreaciju...to je čudo.Već znam šta ću letos da tržim po plaži u Dalmaciji;))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...