23.06.2012.

Papirni cvetići na mnogo načina



Nakon što sam "otkrila" CP ,malo sam se vratila svom omiljenom materijalu-papiru.
Zima je bila duga..a ja sam uradila jednu solidnu količinu raznobojnih papirnih ruža koje su se raštrkale na razne strane.

Cvetne lopte u papirnoj verziji i još poneka cvetna korpica(i korpice su od papira!):


Salvetni prstenovi za jednu 18-godišnju slavljenicu:



Naravno i februarska srca su tu u društvu:



Nežno bele krep ruže u društvu malo manje nežnih braon ruža od pak papira:



Za dve tek rođene bebe,papirne ružice u društvu CP figura i poneke mašnice:





I da,pita me ćerka juče u telefonskom razgovoru radim li ja još nešto osim što punim blog zadnjih dana i hvališem se okolo.Naravno,rekoh...A mislim se u sebi,biće veselo kad uskoro nestane materijala za hvalisanje.Ma,zavrnuću rukave,pa u nove radne poduhvate:))
Ideja svuda oko mene.
Hvala vam,dragi moj kreativni narode


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...