Pčela


Evo kako iz duboke hladovine izgleda jedan vreli letnji dan u prirodi.
Nije loše?




A kako tek zvuči..
Pčele svuda naokolo, vredne kao i uvek, proizvode svoju harmoničnu melodiju.
Pošto moj fotoaparat nije dovoljno takav kakav bi trebalo da bude, da bih njime mogla da zabeležim sve što bih htela, pčelice sam uspela da ulovim na delu tek po povratku iz prirode, kada su se ustremile na moj dragi prkos. Eto nama još jedne koristi od prkosa. Bio jedan Prkos, pa došla pčela,radila,radila,radila..kad najednom...na stolu tegla meda! Magija prava.
Naravno, jedva se raspoznaju pčele u ovom šarenilu, ali ove fotografije su najbolje što sam uspela da izvedem.



Neko bi me sad pitao: Šta ti je, šta priroda, šta pčele.. imaju ljudi svoja dvorišta, prirodu, svoje cveće i pčele na njemu...

A ja sam samo htela da vam se pohvalim jednim svojim ručnim radom, koji je nastao tokom duge zime, a koji sam namenski pravila kao poklon za jednog Cveleta, stručnjaka iz oblasti pčelarstva i dragog prijatelja cele moje porodice.
Ideja je naišla, i već posle 30 minuta ova bucmasta pčela je, kao na prestolu, sedela na vrhu svoje košnice (vrškare-kako se tačno zove ovaj tip košnice, prim.stručnjaka:))




Materijal koji sam koristila je papir i lepak. Cvetne lopte dočaravaju šarenilo prirode..
Ne znam šta bih još dodala..pa da, Cveletu se dopalo, a to je i najvažnije.

I, da, veoma korisne informacije iz oblasti pčelarstva možete naći na sajtu Pčela, bilo da već vladate osnovama, ili ste potpuni početnik i uvek spremni na niski start kad su košnice blizu (moj slučaj). Tamo vas čeka pravi zaljubljenik u prirodu i pčele, koji nesebično deli svoje znanje sa svima koji to požele. Provereno!







Comments

  1. Preslatko! :)
    Malo je onako više bumbarasto okrugla, ali baš je to čini slađom! :)

    ReplyDelete
  2. Ma pčela je komedija prava,znam.Ustvari je krupna na mene ;))

    ReplyDelete
  3. Hvala draga na linku, ljeto je ljeto, ako je ljeto nije ..... ne mogu dodati lav, jer to ide za zimu, ali su tu i pčele i leptiri i bumbari i cvijeće , cvijeće koje gasi žeđ oka i lijek je za dušu. Pozdrav. Loredana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zadovoljstvo mi je ako neki moj zapis i fotografija mogu da razvesele..To nam je svima tako potrebno.Pozdrav

      Delete
  4. Svaka cast. Fotografije su zaista fascinantne i ocaravajuce. Ja sam veliki ljubitelj pcela. Bas ovih dana treba da cedim med. Pozdrav iz Balanovca, Goran.

    ReplyDelete
  5. Hvala Gorane.I nas ovih dana čeka ceđenje meda. Biće još slika,nadam se.Pozdrav

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts