01.07.2012.

Prkos

Uprkos tome što sam zadnjih godina veoma lenja kad je briga o cveću u pitanju,postoji jedan ,po meni,čaroban cvet koji prkosi mojoj lenjosti.To je Prkos(Portulaca grandiflora).
Dakle,idealan u svakom pogledu. Posejete ga jednom i završili ste posao.Svake naredne godine prkos raste još gušće i obimnije. Formira niske žbuniće simpatično usklađenog  šarenila koje niko nije aranžirao.Đubrenje mu,koliko vidim,nije neophodno.Tek poneko zalivanje u prolazu,što činim svakog jutra,jer iskreno mislim da barem toliko dugujem ovom prelepom cvetu.






Kolač koji mi je poslužio da vam predstavim Prkos na tanjiru je malo izmenjena verzija Kolača sa pavlakom i mešanim voćem sa bloga Moje grne. Kako mi se veoma dopao recept,krenula sam ka frižideru i ustanovila da namirnice kojima raspolažem mogu da podmire neku novu (uskraćenu za navedenu mešavinu voća) verziju ovog kolača.U svakom slučaju,hvala Dragani za još jedan dobar recept.
Podloga od dva reda Petite Beure-a,poprskana mlekom.
Glavni fil od dve čaše kisele pavlake,100gr. šećera u prahu i 200ml ulupane slatke pavlake.
Voćni preliv od 250 gr.višanja,šoljice vode,4 kašike šećera i kesice želatina.

2 коментара:

  1. I ja jako volim prkos i uvijek imamo barem pokojeg, ali nisi rekla da je sjeme prkosa izuzetno sitno ;) manje od makovog zrna i jako ga vole ptičice, tako da moja mama uvijek s njima bije bitku oko prkosa ..... :)
    A kolač bi bez ustezanja smazala u dva zalogaja! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ma nemam pojma ni kako je seme dospelo u jednu moju saksiju pre nekoliko godina,tako da ne znam koliko je sitno:) Uglavnom, od tada ono se širi i stara samo o sebi. Super!:))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...