Recikliranje na 40 u hladu


Svi smo se složili da po ovim vrućinama ne funkcionišemo baš najbolje. Ali ja primetih da u mojoj glavi stalno nešto krčka i kuva,naročito kad je vreme takvo. To se kuvaju  pitanja: Šta? Kako? Od čega? Gde da tražim? Gde? Gde? Gde?
I u momentu dok ispijam ogromnu čašu hladne vode da malo smirim kuvanje u glavi,jer pitanja već počinju da kipe,pogled mi je zaustavljen na najvišoj kuhinjskoj polici i odgovor je tu. NESCAFE se dosta pio u poslednje vreme.Nekoliko praznih kutijica,ostavljenih po strani,strpljivo čeka neki svoj novi život i namenu.

Zalet pun elana


Dilema da li je jedan projekat dovoljan za celi dan...


Možda je ipak jedan bio dovoljan?


Bela podloga,crni marker,akrilne boje...


..žuta saten traka i bela čipka..


...i četkice su smeštene.

A ja sam sebi obećala nešto još bolje sa preostalom ambalažom.


Comments

  1. Prekrasna reciklaža, baš mi se sviđa kako si ovo napravila:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma imam problem da napravim nešto malo "muškastije".Svi radovi su mi tipično ženski,pa se uklapaju uglavnom u neki ženski ambijent.To je početna ideja za preostale limenke. Tebi,Eda,hvala na pozitivnom komentaru:)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts