05.07.2012.

Sladoled




Juče sam na Google pretraživaču ukucala: Brzi sladoled. Jasno vam je da sam želela nešto lako (za pravljenje) i ukusno. Jedan od najprimamljivijih mi se učinio recept  koji je objavila shnjufudla 
Nisam pogrešila jer je nastalo nešto kao čokoladni parfe u koji sam ja još dodala  100gr. mrvljenog keksa i 100gr.seckane čokolade,a sa 50-ak gr. otopljene čokolade sam dodatno išarala već uliveni sladoled u posudi za smrzavanje.Ovi dodatni sastojci čine da dobijemo nešto između sladoleda i kolača,što nepotrebno povećava kaloričnost,a smanjuje finansijsku isplativost,što uopšte ne želimo!;) Ali,kad očekujemo važne goste...ovo je pun pogodak.




Dakle,namirnice koje sam upotrebila su:

500 ml slatke pavlake
450 ml mleka
pola šolje(od bele kafe)šećera u prahu
100 gr. seckane čokolade
100 gr. izmrvljenog keksa
100 gr. otopljene čokolade(pola u glavnu smesu,pola za šaranje)
Ovo šaranje nije neophodno.Važno je da se svi ostali sastojci dodaju i ulupanu slatku pavlaku.

I,naravno,ko će da čeka osam sati do prve probe. Mi smo u kući uglavnom nedisciplinovani po tom pitanju,pa smo morali da svečano otvorimo vrata hladnjaka već posle pet i po sati(vrlo pomno sam pratila sat). Ali,biću iskrena,savet je sasvim opravdan i ko može,neka se strpi,a najbolja je varijanta pravljenja sladoleda kasno uveče...



Ova poslednja fotografija se zove:Led u borbi protiv vrućine...
Ja sam staromodna po tom pitanju i ne ide mi od ruke rashladjivanje mlakim čajem i sličnim stvarima.Preporučujem limunadu s ledom. 


4 коментара:

  1. Stvarno djeluje brzo i jednostavno. Sviđaju mi se tvoji dodaci, spremam i probam! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nećeš se pokajati.A i količina dobijenog sladoleda je baš baš.Eto,sad mi pade na pamet da sledeću turu izmerim.Sad bi mi ćerka rekla:Piroćancu jedan..:)Ustvari želim da još preciznije odredim isplativost pravljenog u odnosu na kupovni sladoled.Jer ovaj je vrlo sličan onim Frikomovim i Somboledovim porodičnim kreacijama,a mislim da se dobije skoro duplo više.Prijatno vam želim!

      Избриши
  2. ne znam dali ce i prethodni komentar biti obljavljen, pa ne zamerajte ...ja sam nov na ovom sajtu i hteo sam da pitam kako da nadjem recept. vidim samo sladoled, namirnice, fotografije...ali nikako ne mogu da nadjem kako se priprema

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...