07.08.2012.

Poslednja kineska lampa





Evo one svetiljke koju sam u naletu reciklažnog zanosa pokupila i smestila u skladište stvari za prepravku. Ne znam kako će se vama dopasti,ali znam da nisam sigurna ni da li se meni dopada...
A i uvek mi ostaje kofica tutkala,boje i četke da prekrečim...

Ovako je izgledala ranije:


Cvetiće sam sama oslikala:


Iste večeri nastala je još jedna u nizu ženskih kutija,ukrašena pomoću salvete:


Pa je to sada još jedan par na ovom svetu:



Znam samo da mi je drago što je nestao taj China look. Ironija je da je lampa kupljena mnogo pre nego što su kineske prodavnice preplavile ove krajeve.Da ne bude zabune,nemam ništa protiv tih prodavnica,posebno ne protiv cena pojedinih artikala.Mnoge rekvizite za svoje rukotvorine kupila sam tamo.I sve je bolji izbor,moram priznati. U početku su kineske radnje ostavljale na mene utisak samo preko čula mirisa. Da li se to promenilo na bolje,nisam baš sigurna u ovom trenutku dok ovo kuckam na tastaturi,a pored mene miriše breskva...jedno je sigurno,dobro su nas pročitali,znaju da u tom šarenilu ima za nekoga sve,a za svakoga ponešto.


Ja ću se sada odmoriti uz David Bowie-a:




A čeka me i ovo "malo" parče cheesecake sa ananasom i breskvom.
Recept sam već podelila u postu Kaži cheese..:


4 коментара:

  1. Haha, nisi sigurna da li ti se dopada!! Joj, koliko puta sam nešto napravila i onda sumnjičavo gledala u vlastiti rad sa mješavinom osjećaja... dobro si rekla, uvijek možeš ponovno prebojati i pretvoriti u nešto sasvim drugo...
    Meni se ovo dopada i to jako... sasvim sigurno si uništila sve tragove porijekla i genetski kineski kod pretvorila u elegantnu i nježnu lampicu... i ovi diskretni cvjetići baš su fino "sjeli"... a još u kompletu sa kutijom, mogu reći samo - odlično!

    ОдговориИзбриши
  2. Bijelo kod mene uvijek prolazi!A bogmi bi mogao i kolač!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, kolač je pun pogodak(baš sam skromna:) i oko njega nemam dilemu,jer je nestao brzinom svetlosti. Hvala Tanja

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...