18.09.2012.

For you





Ovaj buketić namenila sam mojoj kreativnoj drugarici Sonaj.
Danas sam na blogu For you od drage Sonaj primila nagradu.Iskreno, ništa o tim običajima nisam znala. Nailazila sam na vašim blogovim na postove takve sadržine,ali se nisam previše udubljivala u tok i redosled događanja.Tako da je moja prva reakcija i misao nakon pročitanog posta bila: Upomoć!!Šta treba da radim?
Naravno,vrlo brzo sam se snašla kad je nagrada u pitanju:))


Pravila su sledeća:

1.Preuzeti nagradu i postaviti je na svoj blog
2.Zahvaliti se onome ko vam je dodelio nagradu
3.Proslediti nagradu na 5 blogova koji imaju manje od 200 sledbenika







A sada,reč-dve o autoru bloga For you:

Prvo: Ta žena ne spava!
Drugo:Pozitivna energija je njeno drugo(ili treće) ime.
Treće:Farba,kreči,kuva,dekupažira,maskira se i postaje pljunuti Mocart,uspešno rešava linearne funkcije i ostale matematičke zavrzlame,voli svoju porodicu najviše na svetu,vodi 20-oro dece na more i vraća se kao nova...
I četvrto,peto,šesto...:Ruši Ajnštajnovu Teoriju relativnosti!!Brzina veća od brzine svetlosti je moguća!!(Da ne bude zabune,fizika mi u školi nije bila omiljena.Ovo je jedna od pet stvari koje sam zapamtila iz tog predmeta )

Hvala,draga Sonaj na nagradi.

A nagradu prosleđujem na sledeće adrese:

1.CreativaCale



3 коментара:

  1. Ajme meni što napriča brzinom svjetlosti:)Još se uvijek kesim od uha do uha!!! Osjećam se kao prava zvijezda blogosfere:).
    Draga moja , hvala tebi na ovom najoriginalnijem presjeku moga kreativnog rada( uf, kako si me učinila ponosnom)i cvijeću što ga dobih na dar...Ostaj mi zdravo i veselo.Biiiiig hugs:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Je l mi je uklonjena verifikacija reči u komentarima?

      Избриши
    2. Je, je ...svaka čast i puno hvala.Odmah mi je lakše:)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...