22.09.2012.

Poezija s mora



1.

Hvala Poeziji s mora,našoj dragoj pesnikinji,na nagradi koju  mi je prosledila.Pukotina života-samo jedna  od njenih mnogobrojnih pesama,toliko iskrena,čežnjiva i jednostavna.
2.
A jednostavnost je zaboravljena vrednost.

3.
Sličica koju sam odabrala i namenila Poeziji s mora prikazuje moje prve ručno rađene jestive ruže kojima sam nedavno ukrasila jednu svečanu tortu:



3.
I za kraj,najteži deo:)
Srećni dobitnici nagrade su blogovi:

...
Ima još puno dobrih i kvalitetnih blogova koje sa  zadovoljstvom  pratim,ali biće dana...



1 коментар:

  1. Hvala Sandra na ovoj prekrasnoj sličici, to tako predivno izgleda a još i jestivo, a ja obožavam ruže!
    Drago mi je da ti se sviđa moja pjesma, hvala ti!
    Veliki pozdrav šaljem!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...