08.09.2012.

Reciklaža: Salvetni prstenovi



Rado bih preskočila deo gde opravdavam svoju lenjost i mrzovolju koja me je obuzela kada je kreativnost u pitanju.Ali,moram da objasnim da se mrzovolja najviše odnosi na fotografisanje koje je neophodno da bi sve imalo efekta.
A i nisam bila baš toliko lenja i beskorisna.Radila sam neka nezanimljiva(za fotografisanje) farbanja ,baš kako i priliči letnjem periodu.Neka nova majstorska znanja sam savladala neplanirano,što me uvek posebno oraspoloži i podseti koliko toga možemo da uradimo sami,samo ako poželimo.
I,naravno,moram da spomenem svoju decu koja su smislila šalu na moj račun.Kad god me vide da krećem u neku akciju farbanja po kući viču:Bežite,ljudi,ide Sandra sa četkom i belom bojom!Prefarbaće i nas!



Ovu reciklažu izvela sam pomoću dela poklopca sa plastičnog balona za vodu:




Nešto slično videla sam kod Bojane Iza duge,s tim što je ona koristila plastično rebrasto crevo.
Salvetne prstenove do sada sam pravila sa žičanom osnovom:



Međutim,elastični plastični prstenovi praktičniji su iz mnogo razloga.Jedan od njih je pravilna forma koja nam je itekako značajna pri aranžiranju stola.Osim ako ne želimo da svoje goste povremeno pljusnemo prutićem po prstima(koji se najbolje zabave odmotavanjem i ponovnim namotavanjem žice).I moji ukućani su se zabavljali na ovaj način za stolom.Ko zna,da sam bila gost za svojim stolom...O raznim novim oblicima i figurama od žičanog salvetnog prstena koje sam zaticala na stolu nakon što ispratim goste i da ne govorim.Ali,pošto je gost-gost...ćuti i smeškaj se.Dok ne napraviš salvetne prstenove od plastičnog zatvarača.

Plastični prsten oblepila sam krep trakom,pa ga obojila u belo.Prvobitna ideja o konačnom izgledu je u toku bojenja  propala jer je naišla druga,a ubrzo i treća.Tako da ovo bojenje nije bilo potrebno:)


Zatim sam uz pomoć lepka, prstenove obavila (ne mnogo čvrsto) zelenom papirnom trakom.Ukrasila ih pomoću mojih omiljenih papirnih ružica koje sam zalepila i dodala im pokoju mašnu.Još uvek nisam učvrstila mašne jer se dvoumim između rafije i nežnije varijante od tila.





Ovo će biti deo kompleta iz posta Recepti u srcu ,koji se malo po malo(i sporo) uvećava,jer ga radim s posebnim uživanjem za,rekla sam već,specijalnu osobu.


Htela sam da ovaj post bude bez mnogo brbljanja(jer kad sam počela nisam imala volju za pisanjem:).Sad kad se osvrnerm,vidim da sam se baš raspričala.Valjda mi je prijalo što sam svratila posle dužeg vremenskog perioda...
A i primetila sam nešto,jezik kod žena raste sa brojem godina...barem je kod mene tako;)



4 коментара:

  1. Neka si se ti nama ponovno vratila pisanjem i stvaranjem divnih stvari! Ideja odlična , obožavam ružice i recikliranje:)Divno prastenje kao dekoracija stola.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,i bolje vas našla!:)Kako da se ne vraćamo na ovakva mesta kada sve ovo produžava život:)..a tvoje ruže prokomentarisaću na tvom blogu;))

      Избриши
  2. Jako mi se sviđaju prstenovi.Treba se toga sjetiti.Cjelokupni komplet bit će savršen,ne sumnjam.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...