27.09.2012.

Ruže u kupatilu??



Ovde neće biti mnogo priče.Mora da se radi.Samo ću reći da sam započela nekoliko "projekata".Na vidiku nema kraja,pa me hvata blaga panika.
A s obzirom da me niko ne goni,niti imam neki zadati rok...baš sam uključila neki lagani tempo,pa pokušavam da što više uživam u spomenutim aktivnostima.Tako ja tešim samu sebe.

Moram samo još da spomenem da sam juče ofarbala ulazna vrata na stanu.
Ej,ulazna!!!
Ispalo je odlično,iako sam dugo odlagala taj posao.Delovalo mi je kao krupan zalogaj,a ispalo da je sasvim jednostavno.Najsitnija šmirglica,jedna četka,jedan valjak,krep traka i malo boje.Milina.Nigde tragova i ružnih prelaza.Ne da sam ponosna,nego sam preponosna.Da ne bude da hvalim samu sebe,komšiluk kaže.
I ovo vam nisam ispričala (samo) zato da bih se hvalila okolo šta sve umem,već da bih vam od sveg srca preporučila da svoja (i poneka tuđa)vrata i prozore farbate same.Ne sumnjam da mnoge žene to već rade,ali ja sam,iskreno,tu vrstu posla do sada smatrala više muškom delatnošću.Sad ni sama ne znam zbog čega.Ako umemo da lepo obojimo i ulepšamo neku kutijicu...pa to je sve slično,valjda.
I samo još nešto,komšinici sa sprata iznad,obećala sam da ću  sutra pomoći oko farbanja ulaznih vrata,jer to nikada DO SADA nije radila sama ;))) Lepota.Šta drugo?

Kao što rekoh,nije bilo mnogo priče! ;)

Evo nekoliko recikliranih kutijica koje bi uskoro trebalo da se nadju u našem kupatilu.
Ruže,pa u kupatilu!?!Ne znam šta će biti od ovoga.Znam samo da je ovo motiv koga imam dovoljno za sve pojedinosti koje želim da restauriram.Mnogo profi i ozbiljno zvuči!..koje želim da osvežim ;)



Kutije od pojedenog sladoleda se ne bacaju:


Kuma nije bila lenja i prilikom poslednje posete donela mi punu veeeliku kesu ovih divnih kutijica :


A ovaj nered je takođe u vezi sa ružama u kupatilu:



Evo ih:

Sledi još malo doterivanja i nova kvaka 


Pozdrav svima!

Farbajte!


17 коментара:

  1. Kutije si fantastično preuredila :) i vrata su super ofarbana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.Znači mi svako ohrabrenje dok ih lepim ružama a mislim se kako će "leći" u kupatilu.A vrata,ma da!;)

      Избриши
    2. Po meni ruže uvek daju notu romantičnosti, a što da ne bude romantike i u kupatilu :)

      Избриши
  2. Na prvu uopće nisam skužila da su to kutije od sladoleda dok ih nisi pokazala, onda sam se zagledala i gle stvarno. Mislim, kak se sve lijepo može iskoristiti i pretvoriti u nešto lijepo. Sviđaju mi se vrata. Bijela, jednostavna, slatka. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.
      Te kutije su planirane za razne sitnice kojih u kupatilu ima previše,na nekoj gornjoj polici..videću još.
      A vrata su po "propisu",to su zadate boje u celoj zgradi...okvir treba da je borde boje,ali ja sam sebi dala slobodu da ih odvučem ka čokoladi :)

      Избриши
  3. Svaka cast na bojanu vrata.
    A kutije su prekrasne. Sad cu pokupit ve one od sladoleda sta mi stoje u kuhinji i obojat ih

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,hvala!Svi jedemo sladoleda na tone.A vrata...nova pobeda:))

      Избриши
  4. Bas su lepe. Na prvih mah su me podsetile na neke lepe, velike saksije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,drago mi je što ti se sviđaju kutije.Biće to valjda dobro;)

      Избриши
  5. Ja isto farbam "ko velika", sve odreda, od ograde do prozora i vrata:))
    A kutijice su ti čarobne, nježne i prelijepe!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma zlatne ruke,o tome nema govora..
      A na kutije je dosta uticao Spalatin art stil;)Još od onih tvojih kantica za voćni jogurt vrzmaju mi se po glavi neke kombinacije sa čipkom na praznoj plastičnoj ambalaži.
      Samo nikako da se usudim na neke smelije korake sa voskom,bitumenom...

      Избриши
  6. I ja farbam sve odreda još od djetinjstva , ali se uvijek izvučem bez šmirglanja jer ga NE PODNOSIM.Obično velim, ja ću bojati , ali neću šmirglati...pa se uvijek nađe neka dobra duša za šmirglanje:)To je ipak muški posao, he,he...Odlična ideja , ne bacati ništa...Hvala na ideji za kutije od sladoleda, bar njih imam.Tvoje su baš romantične osobito zbog čipke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E sad ću ti otkriti kako sam "zavolela" šmirglanje.Ustvari,jedan dobri čika u prodavnici boja mi je čuvši moje namere s bojenjem vrata rekao sledeće:Ne mora se šmirglati dok nam oči i duša ne izađu na nos,i to onom grubom šmirglom.Treba imati tu šmirglu(50-60zrna)za mesta gde je farba potpuno oštećena i vidi se drvo.Znači samo za TA mesta.Glavna fora je u najfinijij šmirgli kojom samo blago pređemo celu površinu koju planiramo da farbamo.Objasnio mi je čovek,pokreti šmirglom kao kada peremo vrata ili prozor..važno je samo da se cela površina pređe i da ta fina šmirgla svuda samo "načne" postojeću boju.Nema trljanja,preznojavanja,umiranja nad vratima i prozorima.
      Dobra muzikica je obavezna!:)

      Избриши
  7. Hvala Sandra za savet iz farbare.Ja nikako da pocnem da radim taj drveni namestaj,starinski,koji hocu da ofarbam i smestim u suturen.Razlog je bas taj smirglanje.Zato sam se i zaljubila u Chalk paint boju.Kupila sam tek juce gips i disperziju belu da isprobam na nekom starom komadu namestaja.Medjutim imam divnu nijansu farbe za drvo koju su mi izmiksali u prodavnici(puder boja najsvetlija)i bilo mi je zao da mi ostane.Sad sam u nedoumici,mozda zbog saveta ipak iskoristim ovu boju.Pozdrav!Kutije za kupatilo su preslatke:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nežna puder boja nikako ne sme da propadne;)Samo hrabro napred.Ja pomogla danas i komšinici oko bojenja vrata,ona presrećna,ja presrećna.Sitnice nas raduju.Milina

      Избриши
  8. Dakle,nisam jedina zena koja voli da farba:)!Cipka i ruze u kupatilu,jos kako!U njemu smo dosta vremena i trebamo videti i lepe stvari,a ne samo ono sto mora imati.Ja,lujka,i cvece drzim u kupatilu i nije mu lose:).Ko bi rekao da su kutije,tako lepo "obucene",od sladoleda?!Veliki pozdrav:).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.Drago mi je da ti se sviđaju moja najnovija dela;)Ujedno postadoh svesna da ima mnoogo žena koje rado farbaju i majstorišu.I to je sasvim OK ako imamo priliku.
      Moja baba je tokom života redovno nešto farbala i krečila,doduše zato jer nije bilo nikoga ko bi to umesto nje radio.Dok ja nerado ustupam četku i valjak bilo kome:)za sada:)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...