Šumadijski bluz



Ustvari, samo nekoliko fotografija nakon jučerašnjeg boravka u prirodi.
Savršene boje poznog leta,potpuno zdrav povrtnjak,sećanja na prozore iz detinjstva...


Pogled preko kapije učinio mi se savršen

Kokoške su pobegle pred fotoaparatom

Ja bih u bašti uvek prvo nasadila klupu(u hladu)

Kupus se baš razmahao

Da li mi se čini ili se paradajz krije?

Paprika je skoro obrana

Neizostavni peršun

Čeri paradajz.Šta reći...ko je probao, zna


Košnice snimam iz daljine.Ne znam da li su pčele raspoložene za slikanje

A ovo je neko šaputanje u kokošinjcu

Našla sam savršenu čašu i savršenu dasku..

..i savršenu kantu,koju je moj svekar,verujem,nesvesno čuvao za mene

Spakovala sam se i otišla

Svratila sam do jedne česme koja još nije gotova a već je lepa

I naravno da sam provirila iza..

usput zabeleživši još neke zanimljive prizore..

...koji pomalo mirišu na detinjstvo


Jesen volim jednako kao i proleće.A nakon ovog lepog dana kasnog leta,postadoh svesna da će sunčanih dana i ovih boja biti sve manje.
Setivši se nekih dragih osoba koje mi trenutno fale da bi dan bio savršen,seta se,valjda krišom uvukla u korpu s povrćem i krenula samnom kući.

Svaki trenutak ima svoju savršenu muziku







Comments

Popular Posts