05.10.2012.

Made by Ljubinka





Tako slatko! Stvarno.
Hvala Ljubinka na ovoj nagradici:)

Ovu nagradu dodelila mi je Ljubinka sa bloga made by ljubinka.
Baš me je nasmejao način,tako neposredan i iskren,na koji je ona objasnila kako je primila i dalje prosledila svoju nagradu.Moram da primetim da nas je baš podsetila šta sve ne ume(da postavi vezu za link,da jedva ovo ili ono...). 
Ali zato sam ja tu da vas podsetim šta sve Ljubinka ume:

Ume dobro da štrika,hekla,šije..verovatno i veze!
Pravi lude torbe od starih pantalona!
Gaji prelepe ruže i ljiljane u svom dvorištu!
Uspevaju joj neke raznobojne tikve i tikvice(sumnjam da ih možda boji noću kad niko ne gleda;)
Dekoracije su joj uvek potpuno prirodne
Fotografijama ume dobroda  prikaže koliko voli svoj zavičaj
A pravi i najlepše Ivandanjske venčiće

I kako pravila kažu,nagradu treba proslediti na 5 blogova sa manje od 200 sledbenika i obavestiti ih o tome
Nagradu prosleđujem na adrese:


Staću ovde,jer sam ipak novajlija i nemam veliki broj blogova-pratilaca.Ne zamerite,ali ne bih prečesto da prosleđujem nagrade na iste adrese,jer se time stvara i obaveza.A kako vidim,nagrade kruže na sve strane,i biće ih,sigurna sam...





2 коментара:

  1. Hvala puno na divnoj nagradici. Prijatno je iznenadjenje kada te vise puta nagrade istom nagradom, to onda verovatno znaci da nesto ipak vredno radis :) Iako sam vec nominovala ljude, precesljacu ponovo pa da i ovaj put prosledim nagradu. Hvala jos jednom :*

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na nagradi, ali ja ju već osvojih. Danas sam ja imala još jednu nagradu za podijeliti, ali od siline blogova koje pratim, nisam na brzinu uspjela pronaći one sa manje od 200 sljedbenika, pa je nagrada ostala otvorena. Tako da se slobodno posluži s njom! :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...