11.12.2012.

Sneg,lopata,grtalica...snežna kraljica...




Ovih dana često mislim na onog iseljenika koji piše dnevnik u Kanadi.. Znate verovatno i vi za taj vic. Ili nije vic?


Dakle, volim zimu..
Ustvari, ako ćemo da se lažemo, volim zimu mnogo!
Posebno ne volim ovo otežano kretanje i funkcionisanje u saobraćaju, u najobičnijim svakodnevnim situacijama.
Ja sam neko ko stalno ima neku listu planova. Onih malih sitnih svakodnevnih, koji su obično poredjani po prioritetima. Ovih dana nema liste, nema planova a ni prioriteta. Možda mi to najviše smeta. A možda je i dobro osetiti spontanost koja nam je nekad nametnuta, a koju sami sebi ne bismo tako lako dozvolili.
Pa tako, kad malo bolje razmislim.. dobra je ova zima.. volim je skoro kao onu prekjučerašnju jesen.

Ovih dana sam sa uživanjem pratila najnovija dešavanja na skoro svim vašim blogovima. Divne sam stvari videla i pročitala, sjajne recepte sam pribeležila.
Nahranila sam svoju kreativnu radoznalost za predstojeće dane kad treba sesti i neke lepe ideje primeniti u sopstvenom ambijentu.

Podsetiću vas na neke blogove koji su uvek interesantni i korisno ih je povremeno posetiti zbog dobrih saveta, praktičnih ideja, i na kojima se osetite baš kao kod kuce:

CreativaCale
CreaCtive
Moj cvetni svet
JoksiJoy
Smilje-art by heart
Life is shabby
Izazovi i slatkisi

I jos jedan koji sam nedavno otkrila, a mnooogo je dobar

Bojanine tvorevine

Uzivajte čitajuci ih!

Još uvek sam u gostima na ovom računaru, još uvek ne mogu da ubacim sličice (na sreću, i nema ih mnogo), ali moram  nešto  da podelim s vama:
Počela sam da se suzdržavam, recimo na pijaci kad kupujem povrće, tad baš poželim da fotografišem bakicu koja ga prodaje, još ako ga je sama uzgojila.. Ili, nedavno sam zamalo uslikala automehaničara dok mi radi oko kola. Pa rekoh, neću, misliće-luda žena, ko zna šta hoće od mene.

Tako da za kraj ovog posta imam da izjavim i svečano obećam da ću narednih dana da zaboravim na lopatu i grtalicu, i na neraščišćene ulice i led. Strpljivo čekam prvi vedar dan da malo zakitim ovu zimu ne bi li postala još lepša(ako je to ikako moguće).



Proslogodisnje kićenje


Pozdrav;)









18 коментара:

  1. koja srca!!! nemam komentara, odnosno riječi...

    ОдговориИзбриши
  2. Samo uživaj Sandra, a ovo prošlogodišnje kićemje zime ti je bilo prekrasno!:)
    Pozdrav ti šaljem!

    ОдговориИзбриши
  3. Veliki pozdrav za Sandrinu srdacnost :** Evo ja sam i sad od pobrojanih nasla jedan blog koji jos uvek ne pratim, i odmah se odusevila :) Dnevnik sa grtal`com naravno znam, i smejanje uz isti nam je nekakav ritual sad u ovom periodu. Stalno spominjemo te fazone. Evo i sad se smejem, hihihih

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nista cudno,mnogo dobrih blogova,ne moze sve da se postigne..
      Omiljeni citat iz dnevnika mi je: Ovo b'jelo g.... opet pada...:))
      Pozdrav

      Избриши
  4. Ovo prošlogodišnje kićenje je baš dobro. Ni ja ne volim zimu, ali ona, nezavisno od mojih afiniteta prema njoj i njenim čarima, dolazi svake godine. A što se slikanja tiče-ne pričaj mi ništa! Sve u životu može da mi se desi, ali da nemam kod sebe foto aparat, to NIKAKO! Sad je počeo da otkazuje, kad je najpotrebnije, ali ja verujem u Deda Mraza, pa ... Eto, tako... Samo kažem...

    Hvala što si pomenula moj blog i svrstala ih u red onih, vrednih pažnje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu,naravno da ti je blog vredan paznje. Uzivaj u iscekivanju Deda Mraza;)

      Избриши
  5. Srca sam "snimila" u profilu,i znala sam da ih ima jos:)
    Fantasticna su!!!
    Ako cemo da se lazemo,i ja volim zimu kao i ti:)
    Jos me i internet zeza danima...lepo mi je receno da cu da trazim onu vrucinu od letos,eto mi sad:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srca ima sve manje(jedno je pojeo cerkin zec!),vreme je za izradu novih..a mrzi me...
      Sto se zime tice..izdrzi,ili pronadji ako mozes na internetu Dnevnik iseljenika u Kanadu.Mozda ti bude lakse;)

      Избриши
  6. :))) Hvala Sandra,pocrvenela sam :)))I meni se mnogo dopadaju srcici,divni mali detalji koji mogu da ulepsaju celo okruzenje

    ОдговориИзбриши
  7. Divno iznenadjenje za kraj dana! Hvala! Zelim ti divnu zimu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam te lepo iznenadila.Hvala,i ja se nadam da ce zima biti divna;)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...