03.12.2012.

Tu sam,nema brige




Ovo pišem iz svojevrsnog izbeglištva ako uzmemo u obzir da se javljam sa  PC-ja,tj.personalnog računara, svog sina,jer je moj računar danima odbijao poslušnost,da bi juče konačno,kao najveći baksuz, zaćutao i okrenuo mi ledja.
Dete mi je ljubazno ustupilo mesto za kompjuterom kad god treba(fin je,ljubi ga majka),ali ja se nekako ovde ne snalazim..Ne mogu da ubacim fotografije na blog(nešto neće??!),a ne volim postove bez slike.A slika novih uvek ima...Nema mi svih potrebnih slova na tastaturi(ustvari,ima ih ali su negde sakrivena!!!)...Mozda ja mnogo tražim.
Jedno je sigurno,sačekaću strpljivo našeg ličnog(porodičnog)stručnjaka za PC da sredi stvari kao i mnogo puta do sada.A veština koju sam prilično dobro savladala sa godinama je strpljenje. Iako je majstor u kući,sopstvene kućne popravke uvek zadnje dodju na red...pa znate za obućara i njegove cipele...ha. Neka,kažem ja uvek,sačekamo malo duže,ali to je sve posle kao novo,radi k'o ludo(vidi,vidi,ovaj apostrof ne mogu da nadjem na mom pc-ju..;)

Tako,narode,samo da se javim dok je dete na treningu...
Mogu možda eventualno neku sliku sa njegovog računara,a to bi verovatno bio Hendrix  ili najnoviji model neke gitare

Uglavnom,pratim vas redovno,pokušavam i da komentarišem koliko je moguće..

Počela sam da štrikam XXXXL šal (pozdrav za Ljubinku!;).Ova veličina nije namerna nego ja,laik,nisam dobro procenila širinu,pa je pitanje hoce li biti dovoljno vunice...:(

Drva za potpalu sam počela da eksploatišem,ali ne za ogrev...nešto pokušavam ali mi ne ide..(pozdrav za Tatjanu!;)

Na Ex YU blog party-ju sam i ovog puta bila,ali zbog navedenih razloga,sličicu ne mogu da kopiram na svoj blog..??!(pozdrav za Aleksandru!;)

Kuvam,mesim,gladujem...sve to jedno s drugim...videćemo šta će ispasti...;)

A evo sta sam sinoc čula posle sto godina...i raznezila se....Volim sve ove muzičare i pojedinačno,a tek ovako udružene...






Pozdrav

16 коментара:

  1. Hvala za pozdrav:))
    Eh,ta tehnika!!!
    Trk sutra po vunicu ili oparaj na XXL velicinu:)
    Kuvaš,mesiš,gladuješ-koja kontradiktornost:)
    Pozdrav!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu:))
      Haha,vidi se da me ne poznajes bas najbolje(normalno;).Ne bih ti ja sad parala sal..ni u ludilu.Ali kad ga pogledam onako crvenog mekanog sirokog,impozantnog sva se istopim...mora to da se istera do kraja;)))
      Kontradiktornosti u mom slucaju nema,nisi videla skazaljku vage kad stanem na nju:(( Ali nisam ja neka disciplina,malo gladujem,malo varam...Pozdrav

      Избриши
  2. Divan post, uživala sam dok sam čitala, iako je bez slika.
    Pesma mi se sviđa.
    Želim da ne moraš dugo da testiraš svoje strpljenje, da ti komp što pre poprave i da bude dovoljno vunice.
    P.S.Ovaj pretposlednji pasus se i na mene odnosi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je sto sam te zabavila malo..:) Kao sto rekoh Ljubinki,malo gladujem,malo varam...pa ljudi smo,valjda,ne masine(eto tako se tesim)...najgore je sto samo varanje daje efekat ;))).Veliki pozdrav

      Избриши
  3. Neka si ti nam dobro, a računalo će se već popraviti:))))Radiš punom parom..Budi vrijedna i čujemo se!

    ОдговориИзбриши
  4. Kao što kaže Sonaj, nek si ti nama dobro , i nema veze odakle se javljaš svima nama dođe vrijeme kad nemožemo se javiti jer eto to je viša sila kad nam komp otkaže, hvala Bogu ja sam neke majstorije sama naučila, sad ga znam i sklopit i rasklopit i windowse reinstalirat...sve eto radi toga da ne plaćam nekom drugom a mogu sama, i zanima me , a m.m. to ni ne zanima stoga u kući nemam nekoga tko bbi to napravio mjesto mene ..
    Ma uživaj i ne brini znamo mi da si ti tu s nama :) Lijepi pozdrav i baš lijepa i ugodna pjesma na kraju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo,volim kad cujem da su zene veste oko kompjutera,narocito oko hardvera.Trebalo bi da se i ja malo zainteresujem...ali to je uvek bila "njegova" oblast u kucnim aktivnostima...Pa ne bi bilo lepo da mu i tu delatnost uskratim;))
      Pozdrav

      Избриши
  5. sandra, kod meme u kući sam JA ta koja popravlja tehniku, bilo kompjuter, bilo muzičku liniju, TV ili DVD player (da ne spominjem pečnicu i sl), a sad sam se proširila i na klimu; sve uključujem, priključujem, spajam, instaliram - po potrebi :) ili to ili ću se načekati...
    A što se tiče šala - uvijek možeš reći da je to stola, a ne običan šal ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sal ce biti kao "lutka",nazirem vec...Slikacu ga..
      A ti si superzena,primetila sam vec...da ne ureknem:))Salu,na stranu,uvek sam za to da poslove ne treba deliti po polovima,da smo bogatiji za svaku novu vestinu i znanje koje steknemo..Veliki pozdrav tebi i druzini;)

      Избриши
  6. Meni je ovdje kod tebe sasvim ugodno i bez fotografija:) Ipak, malo šarmiranja hausmajstora ne bi bilo naodmet, hehe...
    A šal... ako bude prevelik možda dobiješ jednu dobru toplu dekicu:)

    ОдговориИзбриши
  7. Uh, sve razumem,kao da smo se rodili sa kompjuterom. Bar ja.

    Ali važno je da si tu, a kompjuter će se popraviti. Do tada, pleti, jedva čekam da idim tvpjih ruku delo. Ne sumnjam da će biti lep.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Natasa.Pokusavam da se odomacim na ovom kompjuteru...do daljnjeg...
      A sal je prica za sebe...htedoh da dokupim vunicu,kad ono-nema vise bas te,kaze prodavac da uzmem da nastavim s nekom drugom da malo prosaram..!!!???? A jedna jedina prodavnica te vrste u gradu..e,ovo je za poludeti..Ali,snaci cu se nekako
      Pozdrav

      Избриши
    2. Što ne prošetaš malo okolnim gradovima?

      Избриши
    3. To je bilo u planu,ali u zadnjem momentu su stigle nove kolicine potrebne vune...pa sam happy...a sal izgleda na kraju nece biti sal...ali da ne smaram...Slikacu ako uspe ova misija sa pletenjem.Ma slikacu i ako ne uspe;)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...