30.01.2013.

Izazovi i slatkiši 1.put




Ovo "prvi put"u naslovu znači da planiram još da dolazim ovde ...na Izazove i slatkiše 






Ove čestitke su namenjene jednoj mami i njenoj bebi,čiji su rođendani vrlo blizu jedan drugom.Pošto su mi to trenutno omiljena mama i beba želela sam nešto posebno...

Kako je i izazov ovog puta imao temu čestitki,pa su mi devojke još zadale i šemu kako sve i gde treba...taman se sve uklopilo.
Potrudila sam se,možda je moglo i bolje ali ja sam svu svoju ljubav i pažnju iztufnala u ove dve čestitkice.





Srećno svim učesnicima!:)



22 коментара:

  1. jako lijepo, pogotovo za mamu - krasne si ti ružice! bravo

    ОдговориИзбриши
  2. Jao divne su! srecno na izazovu!
    ako zelite pridruzite se mojoj nagradnoj igri
    http://afroditacreations.blogspot.com/2013/01/nagradna-igra.html
    Pozdrav, Marija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Marija! Nisam ti ja baš tako vešta sa čestitkama,ove dve sam sa zadovoljstvom napravila za dve važne damice pa sam uskočila i u Izazov.Neka tvoja nagrada ode u prave ruke.

      Избриши
  3. Toliko su lepe,treba da pobede i bez onog randoma:))
    Srećno!!

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe cestitke,divne su ti kombinacije boja,trebalo bi cesce da ih pravis:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Bojana!Iskreno,ne privlače me mnogo čestitke,osim kad imam neki povod,a onda se baš potrudim;)Pozdrav!

      Избриши
  5. Prepoznala sam detalj :) Lijepe su obe, zelim ti srecu na izazovu!

    ОдговориИзбриши
  6. Одговори
    1. Ako ti tako kažeš..a ti si,čini mi se,majstor za čestitke:)Hvala!

      Избриши
  7. Super lepi voščilnici, obe prejemnici bosta zelo veseli.
    Pozdravček Tamara

    ОдговориИзбриши
  8. Divne cestitke!

    Hvala ti sto ucestvujes u izazovu i srecno! :)

    Pozdrav
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitke za TOP3 :-) Zelo lepe voščilnice si naredila.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...