26.01.2013.

Moj hobi






Nagrada koja mi stiže sa bloga Moj hobi obradovala me je kao i sve blog nagrade do sada.Možda ipak malo više.Možda baš zato što stiže pravo iz Zadra,najlepšeg grada na svetu,kako to kaže naša Melanzana.A ja se slažem.
A i možda smo se nekada tim kamenim ulicama mimoišle ona i ja...ko zna....

Melanzana na interesantan i zabavan način piše i uveseljava nas svojim blogovima,a ima ih ukupno tri:
MOJ HOBI,CASALINGA i U KUŽINI.
Ona je majstor ručnog rada,restauracije,dekoracije,deli sa nama divne jednostavne kulinarske recepte kao i savete korisne "mladim" i "starim" blogerima..:)
Pa čak i kad se javi problem,za nju nerešiv,ona ne gubi nadu jer naravno:"...Mare će znati..."....;)

Pravila o nagradi su:
1.Napisati 11 činjenica o sebi.
2. Proslediti nagradu na 11 drugih blogova.
3.Obavestiti blogove kojima ste dodelili nagradu.



Nisam sigurna da ima 11 činjenica koje znam o sebi.Da nije prošla ponoć,za ovaj zadatak potražila bih pomoć prijatelja.
Probaću da nabrojim bar nekoliko:

-ko me ne poznaje misli da sam ozbiljna
-ko me poznaje zna da sam neozbiljna
-volim muziku
-volim slova više nego brojeve
-volim prozu više nego poeziju
-ne volim neiskrene osmehe
-volim da kuvam
-volim da jedem
-volim da vozim
-ne volim da me voze
-volim jesen
-volim lepe tašne
.......
-volim što smo se upoznali;)

Nagradu prosleđujem:

Aleksandri,
Slavici,
Ljubinki,
Bojani,
Snežani,
Nataši, i
Ivani

...ma i svima vama je prosleđujem...



Melanzana,hvala na nagradi!
Evo,zahvaljujem se na moj način...Ova mi je omiljena:)















6 коментара:

  1. čestitam ti na nagradi, naravno da je zaslužuješ!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na nagradi. Ja nisam imala sreće da upoznam Zadar i Hrvatsku, kao ni mnoge druge delove tadašnje Jugoslavije, ali ih upoznajem sada.
    Volim da čitam ovakve stvari o blogerima, da ih upoznajem i sa druge strane.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da smo istovremeno pisale komentare,ti na mom,a ja na tvom blogu:))
      Što se tiče nagrade,nema na čemu!
      Nadam se da ćeš obići sve predele koji te privlače.Nažalost,dugi niz godina nismo bili u prilici da putujemo "kao sav normalan svet"...Imam običaj da se šalim sa meni dragim ljudima:"...kad jednom kupim autobus ili bar kombi...idemo tamo svi.."
      Zadar je na svoj način poseban.Ili to kod mene detinjstvo uvek miriše na leto,sunce i babinu kuću..

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...