19.03.2013.

Bojana,Nena i Jagoda





Ove nagradice su mi pristizale jedna za drugom prošle nedelje u istom danu.. ili noći.. ne sećam se više. Kako nisam imala puno vremena da se pozabavim njima i uobičajenom procedurom oko nagrada, evo me sada...

Prvu sličicu dobila sam od Bojane Iza duge. Ne verujem da još niste čuli za blog Iza duge. Piše ga jedna simpatična mlada žena koja uživa u malim svakodnevnim stvarima, svojim sinovima, quillingu, pravljenju čestitki, albuma, salvetnih prstenova... jednom rečju-majstor od papira... Pretpostavljam da inspiraciju nalazi i u prelepom šarenilu cveća u svom dvorištu koje (sigurna sam)samo za nju uzgaja njen muž lično!! A-ha...pa vi vidite!! ;)
Hvala Bojanče:* Nastavi da nas uveseljavaš svojim vedrim blogom!


Nedugo posle toga naša Nena 3110 obavestila me je da me još jedna ovakva nagradica čeka na njenom blogu. Ja prošetam do tamo, a tamo, kao i uvek, mnoštvo šarenih presovanih cvetića lepo raspoređenih po zanimljivim čestitkama... Quilling tehnika upotpunjuje ove majstorske radove... Njene čestitke imaju  svoju jedinstvenost, nekako imaju i već prepoznatljivi pečat... A dekupaže divnih motiva rasporedila je po raznolikim kutijama, etui-ima i još mnogočemu... Ne znam zašto ali podatak da je rođena Čačanka mi je posebno simpatičan.. možda zato jer znam da je imala u mladosti priliku da Točka sluša uživo, a ja imam u kući tinejdžera koji bi na to kao iz topa rekao: Blago njoj!!!
Ajd, za Točka manje-više...ali znate l' Priču o sarmi i memoarima jedne gejše???? Ne znate??? 
E u tom filmu u glavnoj ulozi bio je...ne Točak..ne Kevin Kostner...ne Bond....Već Nenin lični Robin Hud - njen muž!!!

Hvala Neno! Hrabra si i nasmejana iako je teško:*


Taman ja pokupim ove dve prethodne nagrade, jednu u jednu, drugu u drugu ruku... krenem, a ono ispred mene još jedna blog nagrada stigla čak iz Slovenije...Life is shabby kaže Jagoda... Jeste, slažem se. Naročito kad se nađete na njenom blogu. Sve odiše prirodom i prirodnim materijalima, sveže ubranim cvećem, patinom i romantičnim okvirima za slike, rustičnim lampama...
Rukovanje alatom za obradu drveta već je savladala mjstorski... Biće valjda šume u Sloveniji dovoljno za sve njene eksperimente...
Pa zamislite samo inspiraciju: planinska svežina svuda oko nje, borovi, lekovito bilje se šareni na proplancima.. (uvek zamišljam kako joj je prva komšinica Hajdi-znate Hajdi i Klaru...) a u srcu mirisi mora koje je ponela sa sobom od kuće... Pa sve objedinjeno izučavanjem arheologije i istorije umetnosti i stalnom potragom za lepim stvarima oko sebe i u sebi... Kako to Jagoda kaže.. pokušaji da se ostane na pravom putu... Ja mislim da je baš tu, na pravom putu. A i vi ste na pravom mestu kad se nađete u gostima na Jagodinom blogu. Transfer acetonom po njenom receptu isprobaću prvom prilikom

Hvala Jagoda!:*  Ne poznajem mnogo Jagoda, ali sve koje znam su super likovi (moja draga kuma se zove Jagoda;)


Nagradu ću proslediti svim divnim kreativnim ljudima i blogovima koje pratim, a i koje ću tek pratiti...
Pa priznaćete, dosta sam vas davila...te Bojana ovo, te Nena ono, pa onda još i Jagoda..... Odoooh..;)

PS. I svima poklanjam pogled na moje tek procvetale krokose...








18 коментара:

  1. Divan post, divno si ti nas opisala, a posebno mi je neobicno kad procitam kako me drugi vide. Hvala ti na divnom opisu a ovo za muža i cveće, samo ću i ja da namignem. ;-)

    ОдговориИзбриши
  2. Boze ,Sandra,tebe covek mora da upozna i uzivo.Kad dolazis u Pozarevac?Ovako pozitivna cura kao ti,mora da se upozna i uzivo.Ti kad opises nekoga,cik da ostali ne pozele da ga upoznaju.Ja sam preko tebe i tvog bloga ,kao i tvojih komentara upoznala vecinu divnih blogerki.Sad idem pogledati, sve ,koje si opisala:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :))Eh,baš bih i ja volele da se nekada upoznamo i uživo...Do tada,nastavićemo ovo lepo blog druženje.
      Slavice,složićeš se da je ovo virtuelno kreativno društvo čista pozitiva..tako da nije teško napisati neku lepu reč ili dve o ovim divnim damama;)
      A i ja sam inače neko ko uvek pošto-poto tražim i vidim dobru stranu čoveka,jer sam ubeđena da je svako ima...samo nekad potisnutu,sakrivenu,zaboravljenu usled mnogih životnih vrtloga..
      Hvala ti na lepim rečima

      Избриши
  3. Hvala ti na lepim rečima.
    Hvala na poklonima, upravo sam preuzela u pošti paketić i žurim da napišem post.
    Bravo za tvoje divne radove.
    Hvala ti puno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi pošto uspevaš da nas stalno iznova podsećaš da smo jače nego što mislimo..;)

      Избриши
  4. Divan post. Čestitam na nagradama, zaslužene su!

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Sandra, ti si pravo zlato:)) Baš si me nasmijala:) Vjerojatno ni sama ne bi mogla sve to bolje napisati o sebi, možda nas zapravo druge osobe vide u realnijem svjetlu od nas samih:) I ostale također, na zaista simaptičan način! Jedan veliki pozdrav ti šaljem!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako sam te i nasmejala! To nam svima tako treba:)
      Pozdravi Hajdi!!;)

      Избриши
  6. Čestitam, Zasluženo 100% !!! Post ti je predivan... <3

    ОдговориИзбриши
  7. danas sam malo pročitala zaostatke na tvom blogu! Rekla bih da ti cvijeće ipak ide od ruke, šafrani su divni, posebno sam emotivno vezana za njih iz jednog osobnog razloga! Čini mi se kako si ti jedna jako pozitivna osoba i zato rado svratim, a po nagradama, vjerujem i drugi :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cveće je ok za sada,naročito ove rane lukovice.Prvi put ih ove godine imam u saksijama i zaljubljena sam u njih:))
      Pozitivna...Da,nastojim da budem pozitivna,ali imam i ja svoje "trenutke"...Tada obilazim sve divne blogove(među njima je i tvoj),napunim baterije i krenem iz početka k'o nova..;)
      Hvala ti što svraćaš,uvek si dobrodošla:)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...