14.05.2013.

Blog nagrade


Volim kada mi se ovako nakupe nagradice od ovih divnih dama i damica.

 Od Ane - Carpe diem:

Od Sonje - For you: 

Od Marije - Afrodita creations:

Od Barbare- Mojih 40+ :


Hvala,devojke!;)

Već sam pisala o blogovima Carpe diem i For you,i svima vam je verovatno bilo jasno da se nalaze među mojim omiljenim blogovima.A pritom ne sumnjam da ste svi već upoznati sa kreativnim delovanjem ovih devojaka;)

Afrodita creations ,tj. Marija malo ređe objavljuje postove,ali kad osvane novi post,tu ima šta i da se vidi i pročita.
Ne sumnjam da Marija svoje vreme i najlepše godine sasvim lepo zna da rasporedi između rada,kreativnosti i svih onih lepih stvari koje su odlika mladosti.
Nakit koji izrađuje interesantno je osmišljen i izrađen,radni prostor lepo i pedantno organizovan...Gde to još ima?? Ne znam.Kod mene - ne.Možda je Marija netipični kreativac;)
Pa i popularnost je već pomalo krenula,intervjue je već davala o svom kreativnom radu i životu.
A kreativna je,izgleda, na mamu. Meni se tako učinilo.

Uostalom,saznaćete sve kad obiđete blog Afrodita Creations



Eeee....a Barbara sa bloga Mojih 40+ oduševila me je odmah nakon prvog pročitanog posta na njenom blogu.Ne sećam se koji je bio,ali znam da sam se samo udobnije zavalila u stolici i nastavila da skrolujem i klikćem.
A onda sam saznala da smo bile sedamnaestogodišnjakinje veselih osamdesetih i da su nam slične stvari mamile osmehe,uzdahe,besove...Sve to verovatno uz Madonnu s nekog radija u pozadini.Napisala sam joj jednom u nekom komentaru da o tim godinama ume da piše tako da jednostavno možeš da ih omirišeš i čuješ....
Saznala sam da i ona voli da posmatra svoju već odraslu decu dok spavaju,da joj je potrebna maramica kad čita moje postove o deci(pisane često s maramicom u ruci...:)
Eto to,iskreno,najviše volim u ovom virtuelnom druženju s njom.

Ali Barbara ima ukupno tri bloga.Za svakoga po nešto.
Kupaći kostimi,elegantan donji veš,korisni tekstovi uz kolekcije...Pa  kreativne rukotvorine i recikliranje,dekoracije od vrlo dostupnih materijala,recepti koje rado deli s nama...
Sve to treba postići.
Svaka čast,Barbara!
I hvala što deliš tu svoju magiju s nama;)

I,da...imam jedni sličicu koju ću ovom prilikom da posvetim Barbari,tj. njenom blogu Tutto nudo. 
Radnja sa suvenirima u Holandiji:



Pitala me je ćerka,pa zar od svega ti nađe baš to da slikaš??

Zašto ne?
Pa to su bombonice! ;)))




10 коментара:

  1. Pozdrav, kad smo kod nagradica, svrati kod mene po jednu :))

    ОдговориИзбриши
  2. Oleeeeeeeeeeeeeeeee....kakvo Dobro jutro !!! Bombonice su....ma...nemam reči !!! Ubola si, draga moja, iz prve !!! Veruj mi, kafa mi uopšte nije trebala - razbudila sam se iz momenta !!! :))))))
    Hvala na divnim rečima. Magija je obostrana, ali ti to već znaš i odavno osećaš. Svaka ti je "ka u Njegoša" i ja tu ništa ne bi dirala, odnosno dodavala...:)))
    Ljubim te i da znaš - virtuelno ili ne ovo druženje "para vredi" !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha...kako sam znala da će ti se dopasti sve ovo...hm??!? ;)

      Избриши
  3. Jako, jako lijepo i simpatično opisuješ blogove i blogerice...moram sad otići i pogledati tko su te divne cure :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa drago mi je ako sam te podstakla da ih obiđeš!:) I hvala!

      Избриши
  4. Čestitam!
    Nagrade si zaslužila i post je prelep :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...