22.05.2013.

Girls Just Want To Have Fun






Što su lepe ove dve ruke, ove boje...i ovaj tekst...gledala sam sve s pažnjom nekoliko minuta i u glavi počeše da se ređaju neke rečenice....
Da li je moguće da je neko to izgovorio naglas... napisao i poslao na moju adresu, tj. oduvao kao poljubac s dlana....

Celog života s raznih strana stižu mala upozorenja da je slušati srce opasno i da to ne donosi ništa dobro...Da je glava, i to ona neusijana,  najbolji vodič... da je zemlja iz srećnih snova samo mit...


To ja ustvari zamišljam da još uvek gostujem na blogu 
Mojih 40+  i da i dalje traje intervju...
"Al' se primila...zamislila da je Grace Kelly... ili bar Adele..." rekla bi neka omladina.


Naravno, žao mi je što je bilo samo pet pitanja. Ja taman uhvatila zalet... kad ono - kraj.

Lagala bih ako kažem drugačije, jer shvatili ste do sada da volim da ćaskam s vama. 
A Barbari sam rekla koliko mi sve to znači... ipak je prvi intervju u životu... hmm... nije to mala stvar...:))))


Hvala ti Barbara što si se setila mene kada si sastavljala svoju listu dragih blogova. I hvala za ovaj intervju :))

I... zaboravih da ti kažem, mnogo ti je lepo na toj morsko-plavo-beloj terasi, a bosiljak i korijander...pu, pu... da ne ureknem;)









18 коментара:

  1. Gde me nađe !!!! :))))
    Kakva muzička podloga !!! VRH!!! Dok se ne zanesem i usput razbijem nešto od oduševljenja da ti kažem samo ovo :
    HVALA TEBI NA SVEMU !!!
    Na smehu, na suzama, na povratku u mojih 17, na stalnom podsećanju da je život mnoooogo lep, da je porodica najveće bogatstvo, da je ljubav ipak najbitnija ( pored zdravlja naravno), da smo mladi onoliko koliko to osećamo, da je dan lep kada ja to hoću a ne samo kada sija sunce i nebo se plavi, da jesam hedonista koji uživa u svemu,i da mi je otvaranje bloga jedna od najpemetnijih stvari koje sam napravila u poslednjih 5 godina !!!
    Ljubim te !!! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da... i opet tražim maramice...baš sam...:))))

      Избриши
    2. Važno da se ti meni nisi slomila plešući..nema veze za drugo...;) Nego šta....Just fun..!!;)
      I nemoj molim te više da plačeš..idi ti vidi šta ti je s tim očima..nemoj posle -Sandra kriva i njeni postovi...:*

      Избриши
  2. čestitke na intervjuu!
    ja ne žalim što sam pustila da me srce vodi...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne sumnjam..ljubi tetka Sandra veselu družinu pod maskama;***
      Hvala na čestitkama...znate..inače ne dajem intervjue..zato me ovih godina unazad nije bilo u javnosti...da ne dođem slučajno do žute štampe i slično...:)))

      Избриши
  3. Au, otkad nisam ovo čula!

    Bilo bi lepo da je tako, ali ne vredi. Savršen i nepogrešiv čovek ne postoji, a moja glava nikad neće biti tako hladna da o nekim stvarima razmišljam racionalno. Iskreno, volela bih da sam takva, koristilo bi mi kad bolje razmislim, a sa druge strane, ja volim sebe takvu kakva sam i mnogo mi je drago što me srce vodi. Postoje ljudi koji to prepoznaju i cene. Znam da mi to nikad neće doneti novac, slavu ili bilo šta slično, ali mi je drago da JA budem JA. Neke stvari se ne kupuju, nema tih para koje bi "hladnim glavama" donele tu vrstu sreće, a ko to ne iskusi, uzalud je živeo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne bi ti mogla ni da recituješ onako da je hladna glava..;)
      Lepo si rekla,važno je voleti sebe...tek onda i možemo očekivati da nas drugi vole...Doduše,nekad treba da prođu godine dok sami sebe ne prihvatimo, pa i zavolimo...:*

      Избриши
  4. Baš si joj lepo rekla... Ja još smišljam kako da opišem kako se osećam jer sam malopre pročitala moj "intervju". :)
    Barbara je sjajna žena, puna ljubavi koju nesebično rasipa oko sebe, neko koga takođe srce vodi, pa smo se valjda tako našle i prepoznale. Divno je i to što sam sada upoznala još nekoliko sličnih duša, nadam se da ćemo se družiti i uživati zajedno u ovom blogovanju i druženju.
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još jutros sam pročitala tvoj intervju:) ali tek popodne stigoh da te posetim,pa kad videh šta sve tamo nema,zaustavih se kod predsoblja...a predsoblje...tako šik i lepo osmišljeno,rekla sam već...Vidim da rado držiš alat u rukama;)
      Drago je i meni na blogodruženju,i slučajno videh da si mi zaokružila broj prijatelja na 80.Ništa neobično da nisam i ja danas postala tvoj 80-ti prijatelj...:))Pozdrav!

      Избриши
  5. Kažu, da je u srcu centar svakog živog biča, ne samo emocije, več i intuicija imaju mjesto u srcu. Tako, da slediti srcu znači slediti tajanstvenoj energiji, koja uvjek radi pravo za nas. E, ta tvoja muzika vratila me u luda vremena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš si to dobro rekla,a nebrojeno puta to se i dokazalo:))Uživaj u muzici!

      Избриши
  6. Super intervju, drago mi je da sam te i ovako još malo bolje upoznala.Slijediti srce, da, mislim da je to jedini put :) I ja se u ovim godinama to opet učim...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!! Pa i ti si otišla za srcem...čak u Sloveniju;)Pozdravček!(učim pomalo slovenački;)

      Избриши
  7. Divan ti je intervju, procitala sam ga, divan blog, divna atmosfera

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh što me nahvali,dok trepnuh;) Divno što ti se sve sviđa!!:)

      Избриши
  8. Čestitam, draga!
    Zaslužujemo samo najbolje, treba slušati srce, osloboditi se uverenja koja nas sputavaju, vizuelizovati samo najbolje i želeti.
    Mi imamo veliku energiju i moć, posebno takve osobe kao što si ti.
    Kiss!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neno,kako ti možeš začas da čoveka "podigneš" sa tom svojom energijom...Treba svi da se ugledamo na tebe.Hvala ti,srce si!

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...