19.05.2013.

ko to tamo...?!




Osećam se odgovornom pre svega prema sebi i svom blogu, pa i prema svim mojim blog-prijateljima i onima koji će to možda tek biti, da napišem sledeći tekst.
Ustvari, da zabeležim misli i preispitivanja koja mi poslednjih dana kruže glavom ... A tiču se baš svih nas, ovde na našim blogovima.

Složićete se da smo svi svojevoljno ovde. Ili nismo?

Složićete se i da se svi razumemo ma kojim jezikom pisali... tu su fotografije... Ili ne?

Slažete se verovatno i s time da nismo svi isti, ali smo dovoljno tolerantni na različitost.



I svi smo odavno prerasli dečje bolesti, žmurke i igre tipa:..dvoje je dovoljno za igru, treći smeta... Ili nismo?




Slažete li se da je "napolju" dovoljno zagađeno i zagušljivo i da su naši blogovi raj za nas koji se gnušamo farmerskih zabava i okupljanja kod velikog brata?



Ponoviću po ko zna koji put i sledeće:

Trudim se da se u dobrom i pozitivnom raspoloženju družim sa svima vama. Jer ubeđena sam da samo davanjem pozitivne energije možemo i da je dobijemo.

I svi mi vi prijate na neki svoj, poseban način.

Ne mogu da poverujem da svi tako ne razmišljamo.
A ako grešim, žao mi je.

Želim svima od srca da prevaziđu svoje ograde i sumnje i svim čulima počnu da uživaju u ovom svetu kreativnosti. Nalazimo se na lepom mestu i ne kvarimo ga, molim vas.




I pored svog mog optimizma da sve uvek može biti bolje i lepše (iako nekad treba puno strpljenja i vremena) znam da ne mogu sprečiti ljude da odlaze...
Budem neko vreme tužna... a vrata neko vreme ostaju otvorena, za svaki slučaj...
Kad tad ih i zatvorim...tiho, bez buke. Jer vrata za to i služe.




PS. Svaku privatnu prepisku koja se kosi sa mojim, gore pomenutim, stavovima ubuduće ću ignorisati. 
I izvinjavam se ako sam na ovaj način bilo koga razočarala i rastužila. Nije bilo slučajno.





22 коментара:

  1. Lijepo si to rekla....ovu malu istinu o tome što znači svet blogova. I ono o vratima...'kad tad jih zatvorim, tiho bez buke'. Tek sam počela pratiti tvoj blog i zbog takvih postova i fotografija drago mi je, da sam te pronašla.

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno si to napisala :-) Slažem se u svim tačkama dnevnog reda :-) Super, da učiš slovenački na mom blogu ;-)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja jesam na lijepom mjestu, gledam prelijepe fotografije i upijam pozitivnu energiju!
    Razumijem više nego što želim razumjeti. I ostajem pri odluci da su blogovi nešto što nas veže, jedna internet obitelj u kojemu nema starijih i mlađih, pametnijih i glupljih i gdje su sva vrata otvorena:)
    Hajde, brzo jedan osmjeh i još brže novi post sa više optimizma!

    ОдговориИзбриши
  4. Nemam pojma što te je rastužilo da se ovako osjećaš, ali slažem se sa svime što si napisala! Osobito sa dijelom o pustom svijetu i malim oazama pozitive: započinju u našoj duši, pa ih širimo u domove, blogove... I svijet je ljepše mjesto zbog ljudi poput tebe :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Fotografije su mi prelijepe! Volim pozitivne misli i dobre vibracije koje se šire sa tvog bloga draga Sandra:)

    ОдговориИзбриши
  6. Hm..Žao mi je što te nešto sigurno jako negativno ponukalo da napišeš ovaj post! Slažem se sa svime što si napisala i vjerujem kako smo iznad negativnosti i zlih ljudi ,kako u ovom ,tako i u "stvarnom" svijetu ( iako je i ovo za mene stvaran svijet:) I meni prečesto nije jasno otkud nekome potreba širiti negativnost i jedino što sam naučila odagnati ju svojim ignoriranjem ( iako je to često teško) i " tiho zatvoriti vrata"-baš si to divno rekla:)))
    Družimo se i dalje uz pregršt pozitivne ,ljudske ,kreativne energije...Divne su ti fotografije!!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Blog i fotografije su ti sve dublji i inspirativniji.. A moje nestrpljenje za tvojim sledecim postom sve vece!

    ОдговориИзбриши
  8. Potpisujem !!!
    Danas te, nazovi persone, klinci zovu hejterima. Uvek ih je bilo i biće. Samo ih izbaciš iz svog okruženja i nastaviš sa muzikom. Što da propadne odlična žurka sa 100 ljudi zbog jednog neprilagođenog. Mada, bi ga ja pre nazvala malo drugačije, ali neka bude recimo...nedorečen !!! ;)))

    ОдговориИзбриши
  9. ja ovo blogiranje shvaćam kao način rušenja barijera i dijeljenje pozitivne energije, za drugo mi nema mjesta.
    tebe posebno volim :*

    ОдговориИзбриши
  10. Potpisujem, odlično si ovo napisala! Divan post :))

    ОдговориИзбриши
  11. Devojke,i ja volim vas!!!
    Izvinite što me nije bilo danas ranije da vam ovo kažem,ali morala sam da odem po crvene ruže za moju vazu...a sada trčim u kuhinju da spremim jedno lepo,doduše,uvrnuto pecivo...pa ću o tome u sledećem postu <3

    ОдговориИзбриши
  12. Uvek kad pročitam ovako nešto, preispitujem sebe, da slučajno nisam ja napisala nešto pogrešno i nadam se da nisam.
    Slažem se u svemu sa tobom, te tamne duše treba ignorisati, kad se uverimo da je zaista zlonamerno.
    Imala sam svakojakih iskustava ne netu, davno sam banovana sa jednog foruma, jedan mi nije prijao iako sam dosta dugo bila tu, pa sam ga napustila i nedavno sam banovana sa jedne blogerske zajednice, iskorišćena pa izbačena, bez reči objašnjenja.
    Teško sam to podnela, mnogo me je bolelo, i sada boli, čim nisam zaboravila. Ja ne umem da razlikujem prijateljstva u RL i virtuelnom svetu, iskrano sebe dajem, još kad osobe iz virtuelnog sveta upoznam u RL,od njih mi pada teže povređivanje. Srećom, samo je jedna osoba izuzetak, da nije bila takva kako sam očekivala, pa kad sam počela da je viđam uživo sve više sam i virtuelno prepoznavala to što nisam videla pre poznanstva.
    U poslednje vreme sam opterećena obavezama i brigama, pa propuštam i zaboravljam da uradim neke stvari koje želim, ali ću ih uraditi jer to želim i tome se radujem.
    Radujem se sledćem postu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Neno,dugo sam bila neodlučna da li da pišem na ovu temu...Ali bila sam podstaknuta na meni mrzak način i odlučila da ipak bude ovako,javno,jer to su stavovi kojima se ja vodim u životu i s kojima pristupam vaspitanju dece...Nema klanova,ogovaranja,svi smo različiti ali moramo da živimo zajedno...
      Želela sam samo da na ovaj način još jednom podsetim sebe i vas zašto smo ovde.
      No,ne bih da nastavljam ovu priču bez potrebe.
      Žao mi je što si se i na trenutak osetila nesigurno i prozvano,nemaš razloga za brigu i preispitivanja,naše blogodruženje je na obostranu radost,rekla bih.I rekla sam ti već u nekom komentaru da mi veoma prija ljudskost i energija koja zrači sa tvog bloga :*

      Избриши
  13. Slazem se, slazem se, slazem se.. Dobro je sto si napisala ovaj post. Nimalo nisi pogresila. Svi mi o tome razmisljamo i preispitujemo se, i mislim da je dobro preispitati sebe, a ne samo kriviti druge za nesto. Potpuno si pogodila sustinu zasto bi trebalo da smo tu tj sustinu-zabavljati se, uzivati, biti kreativan, nauciti nesto, zapitati se nesto, sto da ne, siriti pozitivnu energiju i dobre emocije. Pa zar ne? Nema mesta losim vibracijama-necemo mi to dati! I ja sam imala razna iskustva ali nisam oguglala. Posebno me iznervira povrsnost i bezobrazluk ali, na kraju krajeva, posle dva minuta shvatim da ja nemam vremena da mislim o takvim stvarima jer imam previse posla i previse lepih stvari koje cekaju da ih uradim! Pozzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volela bih da mogu mnogo brže da zaboravim stvari koje me rastužuju...Pozdrav!

      Избриши
  14. Ej,bas sam se iznenadila,"trgnula",kada sam procitala ovaj post.Sta je sad?A onda sam shvatila da je neko ko je zalutao medju nas, kreativne i pozitivne duse,izazvao u tebi reakciju.Ja imam samo jednu opciju-DELETE.Prvo sam pocistila u svom zivotu,a onda krenula dalje.A sto se tebe Sandra tice,ti si jedna toliko dobra i pozitivna dusa,da kad vidim u posti da si mi se javila,radujem se kao"sestri"kad mi se javi.Ovo je bas tako,jer sam ja osoba koja govori ono sto misli.Pa ,ajmo malo smeha-od sad kad mi se javis bices za mene Sandra Delete:))Ljubim te:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini ako sam te prepala...znam da niste naviknuti na ovu ozbiljnu atmosferu kod mene..No,moralo je tako...Uostalom i moja deca koju volim najviše na svetu dobiju po prstima kad počnu da ih upiru u druge..:*

      Избриши
  15. Draga Sandra, moram priznati da sam se rastužila čitajući ovaj post, ali neka. Treba reći ono što osjećamo i mislimo, tako je lakše, a zato i pišemo ove blogove da iznesemo ono što nas veseli ili boli. Žao mi je što te netko povrijedio, no pogledaj koliko nas je koji te pratimo i volimo! :) Nažalost, blogove ne možemo odsjeći od vanjskoga svijeta, mada to ponekad i ja zaboravim misleći da sam ovdje sigurna i zaštićena...Nadam se da nisam do sada nikoga povrijedila ili zapostavila na blogovima, uvijek me to brine, i baš iz tog razloga ne pratim puno blogova jer ne bih stigla sve obići... Želim ti da brzo zaboraviš to što te povrijedilo, pratimo se i dalje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad nikome ne bih zamerila zapostavljanje mog bloga i sličnih stvari,u stanju sam da oduševljeno pratim i komentarišem blogove interesantnog sadržaja bez očekivanja nekih povratnih aktivnosti...A odeljak "Komentari" izuzetno volim,i ja bih ga lično nazval:"Ćaskanje"..(primetila si da sam pričljiva:))
      Međutim, duboko zameram insistiranje na negativnim vibracijama...otuda ovaj post
      Ma skoro sam prebolela;)Veliki pozdrav!

      Избриши
  16. Tek sam te sad otkrila i mnogo sam propustila! Nisam ni kreativna ni vešta sa rukama pa se divim svima koji to jesu :) Predivan ti je blog, pratim te :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...