19.07.2013.

Kad nema zlatnika dobra je i užina






Ovo su navlake za saksije ili tegle ili bilo koju drugu ambalažu koja sama po sebi nije zanimljiva i hoćemo da je malo zakamufliramo... 





Baš mi je bilo stalo da ih uradim za poklon i nadam se da će one tamo gde stignu naći najbolju moguću funkciju... estetsku i svaku drugu...

Ja sam za slikanje upotrebila saksijice i neku teglu, a imala sam na umu praznu plastičnu ambalažu od, recimo, pavlake ili eurokrema..

Takođe, na ovim slikama su slamčice, četkice, začini...




Ono što sam prvobitno htela da bude sadržaj ovih navlaka, barem za slikanje, nisam kao iz inata imala u kući...a požurila da isporučim...


 Zar ne bi bilo lepo ovde držati bombone... raznih sorti...



Od ostatka konca nastalo je ovo...




Može da bude neseser...

Može da služi za zlatnike... ili za nošenje dnevnog pazara ako nema zlatnika...
Nema ni veze što nema zlatnika, važno je da će svi u banci da blenu u ovaj neuobičajeni poslovni rekvizit...:))

Ipak,možda je najpametnije da ovo bude torbica za užinu... zato što je to važan obrok i mnogi zaboravljaju na njega... Ako ne užina, onda bar doručak...



Samo se sad pitam nije li suviše dečji dezen.. nije bilo u planu...


Još ovo da vam ispričam...

Jednog jutra nisam baš poranila ni u prodavnicu, ni na pijacu... Ostao mi je frižider da do njega požurim...



Nisam imala kore, ali sam zato imala makarone, sir i jaja.. I napravila sam makaroni pitu za doručak.
Jednostavno je.
Potrebno je pakovanje makarona, veći komad mladog sira kao fil,  čaša jogurta i jedno jaje za preliv. So, naravno...




Bilo je ukusno...;)



A malo od skuvanih makarona ukradeno je za ovu gurmansku i nimalo letnju poslasticu... Posle mi je đavo kriv.. za sve...




16 коментара:

  1. sama si kriva haha, kad tako dobro kuhaš i kad te niti neodlazak na pijacu ne može pokolebati da napraviš nešto finoooo

    ОдговориИзбриши
  2. Baš su slatke te tvoje heklane navlake :-) Super boje. A hranu neću ni gledati.... :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Joooj,ne znam što mi se više sviđa:ova originalna ideja za oblačenje lončanica,zapečeni rezanci sa sirom ili rezanci sa orasima!!!!!!Diiiiiiiiiiiivan post:))))Uživala sam!

    ОдговориИзбриши
  4. predivne navlake za teglice, ne bi mi nikada palo na pamet...a nažalost nemam pojma o štrikanju, heklanju i tim stvarima...makaroni sa sirom, zapečeni, mmm obožavam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam celog života ulepšavala obične dosadne saksijice..pa mi je prešlo u naviku..:)Dok nisam naučila da heklam,navlake su mi bile papirne,kartonske ili bih jednostavno obojila saksije..;))

      Избриши
  5. Mnogo su mi se dopale navlake i boje koje si odabrala. Zamišljam radni prostor sa kanticama obučenim u te "haljinice" i prepune bojica, olovki, četkica... još samo kad bih znala to i da napravim. :-)
    Moraću mamu da angažujem ili da već jednom naučim da pletem.

    Pozdrav....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ih,ti ne znaš da napraviš...pa ne moraju ni da budu heklane,obuci ih u platno...za početak;)

      Избриши
  6. Prelijepe "haljinice", odlicna si u situaciji "parola je snadji se", pa nastaju jela koja su super!

    ОдговориИзбриши
  7. " Zar ne bi bilo lepo ovde držati bombone...raznih sorti..."
    Ma, ne - ne bi !!! Samo ti se čini! Bilo bi fenomenalno i .....ne, draga, nije ni malo dečiji fazon, ako mene pitaš! Sjajno je !!! A tek boje....očarana sam ♥
    Dobra ti ona poslastica na kraju. Odo da je spremim - gladna sam ! Pošto nemam oraha i mak će da posluži ;) Jeste da nije vreme za užinu,...ali zamislićimo da jeste :)))))
    Ljubim te i nastavi da pišeš ovakve postove - uživam ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se sve dopalo..pa možda si u pravu,nije toliko dečji fazon...Mak i rezanci..<3

      Избриши
  8. Preslatka ideja, ustvari sve ideje su super. Sreća baš sam sad jela, inače bi mi pošla voda na usta!! :))
    Srdačan pozzz!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...