20.08.2013.

Igrajmo se...





Evo meni opet Barbara neka pitanja servirala...a i Ana....pa zatim i Nale..

Ma molim vas lepo,znate da ne volim preterani publicitet.....
Ali,dobro...jedva me nekako ubediste....

Crne naočari, šešir i zatamnjena stakla mi ne ginu...to je cena popularnosti...




Hvala drage moje devojke.
Možda nije loše da se i sama nekad podsetim gde sam,šta sam i kako sam...:**


Evo Barbarinih pitanja:




1. Učiteljica ili stjuardesa...!??!! :))))))

2. Ništa posebno...ali sam postala važan član moje porodice ;)

3. "Koliko imaš kila?"

4. Je l' neko gladan??

5. Legnem na leđa i sikiram se

6. Kasno popodne

7. Verujem jer sam verna

8. Nadam se da se dobro dobrim vraća

9. Volim beskrajno

10.Maštam o mogućem

11.Vidim sebe u parkiću,klackam se sa unucima,usput im brišem noseve,vlažnim maramicama ruke...a onda idemo da kupimo sladoled.....Naravno,sunce sija...



I Nale je postavila konkretna pitanja.Dakle,pitam se,pitam....:
  1. Šta čini Vaš trenutak zadovoljstva?
  2. Kako reagujete kada se posle divnog vikenda odjednom prisetite da je nedelja na izmaku a sutra ponedeljak?
  3. Da li ste sigurni da poznajete sami sebe?
  4. Da li momente iz prošlosti pamtite po mirisima ili slikama?
  5. Vera ili religija?
  6. Dan ili noć?
  7. Tastatura ili olovka?
  8. Da li biste u jednoj reči mogli definisati sebe?
  9. Da li ste skoro zaplakali?
  10. Vaše omiljeno jelo?  
  11. Da li biste pristali da ne kuvate do kraja života, već da to drugi radi po vašim uputima?

1. Stvarno ih ima mnogo,jer to su ipak samo trenuci,kratki kao treptaj a tako značajni...
2. Trudim se da volim svaki dan na poseban način...iščeprka se nešto dobro svakog dana...
3. Upoznajemo se ja i ja,svakog dana po malo...i svakim danom smo bliskije.
4. Po slikama,mirisima,muzici...
5. Vera,naravno
6. I dan i noć
7. Nigde ne idem bez olovke,a sad evo,kuckam...
8. Ne bih.Malo je to.
9. Jesam.Malopre
10.Sad se baš mislim.Mnogo mi je omiljenih,a žao mi da ne nabrojim bar nekoliko.Zato biram: 
Lignje
Štrukle - od njih mi skače pritisak,pa izbegavam:((
Makovnjača
11.Ju,ne daj Bože...pu,pu!!

I još nešto...Nije mi baš najomiljenija,ali deci skoro da jeste pa je zato česta na našem stolu.Gospođa Pizza:




A sada ja treba da pitam.Evo pitanja su već postavljena pa se sami poslužite ako imate volje...I ako nemate,opet dobro..;)

Kako ja sada da pitam samo njih 11...Kako,kad su tu  
Nataša i Nataša,Bojana Bojana,Slavica,Sonja i Sonja,Ivana,Nena,Aleksandra,Katarina,Vesna,
Tamara,Matea,Marija,Zoka....

Kako??















3 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...