16.10.2013.

Grejači šolja




Dugo sam već imala u planu da isprobam ovo sa grejačima šolja...Da topli napitak ostane što duže topao ili da se ne opečemo držeći u rukama vrelu šolju...
Ne znam koliko će biti efikasni, ali mala dekorativna promena je uvek dobrodošla...Kod moje ćerke, naravno, gde su ovi grejači i završili.
Poslala sam joj ih sinoć kao iznenađenje... Nadam se pozitivnoj reakciji.
Boje sam birala tako da joj se uklapaju u ambijent...Crveni tepih slagaće se s ovim srcem, koje sam malo trapavo ušila.
S obzirom da je odrađeno na brzinu, ali uz jaku želju da još nešto gurnem u slobodno ćoše paketa koji je spreman čekao na slanje...
sledeći par biće pedantnije odrađen.


Ovo je idealan poklončić nama dragim ljudima, nimalo komplikovan ni skup.
Potrebno je nekoliko rasparnih dugmadi koje svi imamo u kući, malo vunice, igle,konac..
Bod prilikom heklanja biće sledeći put najjednostavniji, tj. osnovni (kako ga ja zovem), jer nema potrebe za nekim šaranjima koje sam ja ovde izvodila, a nimalo ne dolaze do izražaja,jer su preko aplikacije( srce i pahulja)...
Lepo bi izgledalo i prišivanje nekih komada tkanine zanimljivih dezena... Ma ovde je moguće bezbroj kombinacija.
Ovo su naročito dobri projekti za nas, početnike u heklanju, mada ovo može i da se plete, ako više volite pletenje.
Igrajte se...





 Integralno domaće pecivo sa kimom slaže se uz kajmak i beli luk odlično... Ako niste znali;)))





A sledeća slika prikazuje kolač koji sam isprobala sa bloga 
Vrlo primamljiv i jednostavan recept... uspela sam ipak nekako da ne dobijem izgled kao na Tajaninim slikama, ali ukus je bio zadovoljavajući, taman toliko da kolač nije predugo opstao u životu.
Nekoliko sati, otprilike...;)




To je sve za danas:)



37 коментара:

  1. odličan poklon, malen ali od srca :D
    i kolač lijepo izgleda , ukusno i slasno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Jeste kolač baš ukusan i slasan,da ne može bolje...Pozdrav:)

      Избриши
  2. Meni se sve svidja a narocito novi dizajn bloga.Pa pinteres ,pa velicina i kvalitet fotografija,pa...sve ostalo.Bravo Sandra:-))

    ОдговориИзбриши
  3. Mmmmmmmmm.... i opet mmmmmm..... !!!
    Mogu li da se tu nekako uvučem, ugrejem ruke na toploj šolji čaja obučenoj u to fantastično odelce ( srce obavezno), gricnem taj tvoj sjajan kolač i ispričam ti moje dogodovštine od jutros. Joooooj Sandra, kako bi se sada teleportovala :))))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da znaš kako bih ja volela da se ti meni teleportuješ...mislim,može i neki drugi način...Čeka te topla šolja kad god zaželiš...a ja sam radoznala i strpljivo slušam:*

      Избриши
  4. Draga Sandra, ako ti slučajno zafali imati djecu kod sebe, možeš uvijek mene posvojiti; mogu ti čistiti stan i peglati. Zauzvrat mi možeš napraviti ove grijače i, ako budeš imala vremena, ovo pecivo i koji kolačić...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dosad si ukapirala da mi deca stalno fale...Čekam te,a za veš i peglanje ne brini,moji su se navikli,gomila veša ti je kod mene kao glomazni komad nameštaja,ima svoje mesto i ne diram ga..;)

      Избриши
  5. Sandra, ti si super :-) Ovi grijači šolja jako mi se sviđaju. Naravno, da će se sviđati i tvojoj čerki :-) Kolačič i domače pecivo ću preskoćiti, jer postoji mogučnost, da opet oplačkam frižider... :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,da znaš da joj se dopala ova sitnica kao poklon iznenađenja...ali,još se nekome jako dopalo-dečku...pa znam ja zašto radim dva komada...i on će ruke da greje zimus;)))))

      Избриши
  6. Prelepi su grejači za šolje, sigurna sam u pozitivnu reakciju.
    Tvoja kuhinja uvek širi neke divne mirise.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro,nisu baš prelepi,malo su mogli i pedantnije da budu odrađeni,ali to sam se još vežbala...sad je već druga priča :*

      Избриши
  7. Grijači su super...a sa ovim pecivom, kajmakom i kolačem me jednostavno ubijaš na tanane u ovu kasnu uru!!!!

    ОдговориИзбриши
  8. E, ja videh ove grejače i došla sam da vidim kako to ide, ja umem samo da vezem ali mama i hekla i plete pa bi mogla da se zabavi, bakinih nekih vunica svuda po kući ima :-), kad ono em KAJMAK! em i "moj" kolačić. Izgleda lepše kod tebe :-) ali ja bih svejedno sad kajmak :-P.
    Hvala ti puno :-).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno,kajmak je kajmak..;) A kolač,iako ovako spljošten i stegnut,bio nam je fantastičan zalogaj.Hvala još jednom na divnom receptu!:)
      Samo neka mama plete,verujem da će s uživanjem to da odradi za tebe..:*

      Избриши
  9. Sjajna ideja :) Vidjala sam već ovo na nekim sajtovima ali se nikad nisam opredelila da odradim i ja za sebe :) A posle ovog posta, ko zna... :) Sve pohvale :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako i ja,još od prošle godine odlažem ovo...Nadam se da ćeš se oprobati,vrlo je jednostavno...Pozdrav!;)

      Избриши
  10. Grejači su super! Dekorativni, praktični, tvoji izgledaju super, ne vidi se, da su prvi pokušaj. A ovo pecivo s kimom - mnjam - kako izgleda toplo, hrustavo i dobro!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fini su,kad ih ovako gledam na slici...a imam još neke ideje..pohvaliću se ,nadam se uskoro..Pozdrav!:)

      Избриши
  11. Ajme ovi grijači su super!! uvijek se opečem kad idem piti čaj, treba mi nešto takvo :D

    ОдговориИзбриши
  12. Sad si me raznežila! Sve se setim kako je moja majka meni slala pakete i isto tako, da ubaci još nešto što će da popuni slobodno ćoše. A ti dani su bili ispunjeni, da ne kažem, nemaštinom, već jako lošom situacijom u kojoj je uvek bilo mesta za ljubav i razumevanje. Obostrano.
    Grejači jesu lepi a ne vidim zašto su nespretno šivene aplikacije, meni deluju baš super.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto,vidiš....potpuno si me razumela...a male nepravilnosti vidim samo ja..;)))

      Избриши
  13. Grejaci su odlicni. Ja volim da heklam pa ce moji verovatno biti heklani ili siveni. Odlicni su za prvi put, nemam ama bas nikakvu zamerku. A tvoje slike hrane su neprevazidjene, uvek me oduseve i mame. Danas sam poseti i blog Slasno i opasno, svasta ima tamo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam da bi neki puniji štepani materijal takođe odgovarao za ovu namenu..Ne sumnjam da ćeš ti to odraditi lepo sa svojim šivačkim umećem...;) Slasno i opasno,kao što naziv kaže..:)

      Избриши
  14. Oduvek sam zelela da imam grejac za solju,to je genijalna stvar i prelepa ali ne umem :)Svaka cast na umecu,sve je odlicno a i fotografije su prelepe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Bojana,nije teško,obo je nešto najprostije što se ručnog rada tiče...zato se i upuštam u te avanture;)) Gde si,bre,ti ženo,sto godina ???!!??:)))

      Избриши
  15. savršen pozdrav! Jako mi se sviđa, prikladan je, sezonski i od <3. A te male nespretnosti ga čine baš posebnim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,dopunila sam svoj niz sezonskih poklončića ovim...Hvala!:)

      Избриши
  16. Prekrasno, odlična ideja! A ne bi bila Sandra da ne nabaci i koji receptić odmah, tvoja je kuhinja uvijek užarena, mirisna i zaposlena :) Blago tvojim ukućanima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E,jesi me pročitala..:) uvek na kraju bude i recept,iako isprva ne planiram to..nekako mi bude polupuno;)))

      Избриши
  17. Super ideja...skoro sam videla čaše obučene u ove "kaputiće".Prijatna ti kafica i kolačić:))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...