Još jedan hleb i druge priče



Nismo dugo kuvali ovde.. na blogu...

Kuvalo se i spremalo kod mene u kuhinji, ali sve nešto usput, između nekih prečih poslova i obaveza... a dan kraći nego što bih ja volela.



Shvatili ste već, rado pečem hleb...

Ovo na sledećim slikama je jedan novi recept koji sam isprobala sa bloga Vrtaljica. Recept sam doslovce izpoštovala i dobila predivno pecivo, tj. turski hleb.

Malo sam ga premazala uljem, posula kimom, uvrnula i tako ispekla...











Boja hleba mi se uklopila sa bojama u prirodi početkom novembra..




A u ove prohladne dane, klasičan ručak u vidu musake čini mi se prikladno..




Manastir Ljubostinju sam, posle dužeg vremena, nedavno obišla, ali je već padao mrak, pa jesenje boje u kombinaciji sa kamenim zidovima nisu potpuno došle do izražaja na mojim slikama. Inače je to predivan i smirujući predeo.








I da zaokružim priču o svemu i svačemu..
Jedan rozi zid je postao bež zid...ili oker... nisam sigurna. 

Na sledećim slikama videćete samo moj alat za farbanje. Ne i mene kako farbam. Ja se time bavim uglavnom kad nikog nema kod kuće da smeta... ali zato nema ni ko da slika...
I bolje... možda, jer mi je stajling za krečenje baš zastareo.. Nemam one moderne kombinezone u kompletu s kačketom, prikladne cokule... a i ne umem da hodam na merdevinama, pa i nije tako spektakularno...;)




Ali verujte da sam sve to tako lepo (samo ne mnogo brzo) odradila sama...
Jeste, lepo...i jeste, mnogo sam skromna..;))) "Skromna" samo zato jer sam baš odahnula kad sam završila taj posao... a zadihala sam se pošteno... Moja želja i volja da se prihvatim svakakvih aktivnosti se često ne poklopi sa trenutnom formom i kondicijom... Tako je bilo i sada...
Jednog dana pričaću valjda unucima: E,baba je nekad mogla da prekreči ceo stan za dva dana... a sad-cvrc.

I... sve ovo ne pričam pred mužem, jer on jedva čeka da mi kaže: Pa, pobogu, ženo.. ko te tera da se pentraš po tim merdevinama... Zovi molera... I šta je uopšte falilo toj roze boji???


Uglavnom, sve je opet na svom mestu, a ja sam zadovoljna jer cele godine sebi obećavam da će ta roza boja biti prefarbana...
Ovo je još jedan poziv za sve zainteresovane, a nesigurne u sebe... Farbajte..



Muzika za krečenje, mešenje hleba, slušanje u kolima... bila i ostala još od davnina..





Comments

  1. mislim da će ova baba imati što unucima pročati i prepričavati, već vas vidim, kraj vatre u zimski smiraj dana, unuci sjede po podnim jastucima (koje je baba sašila dok je još vidjela unesti konac u iglu), baba vadi vunu i igle, plete i priča o prošlim danima; o farbanju, dekupažiranju, pravljenu sapuna (i zločestom nekom profesoru), ružicama od papira, srdašcima, o preuređivanju kupatila, hodnika, dnevnog, kuhinje... a oni slušaju širom otvorenih očiju jedući njezin topli krušac, i misle u sebi kako im je ova baba bila strašna frajerica

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahahahahahahhahaha.................plačem..skroz si luda.Pa ti si opisala scenu iz filma...da,da,deca vole kad ima i negativaca u priči...Gargamel na pr.,..pa i poneki profesor..:*
      "..dok je još videla...":))))))))))

      Delete
  2. Hleb izgleda savršeno, i zaista se divno uklapa u jesenje boje, a i lepo je osetiti njegovu toplinu u prohladnim danima.
    Svaka čast za krečenje, svaka promena baš prija.

    Meni prija da virim u blogove, a ovde uvek pročitam nešto posebno zanimljivo, hvala ti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu,volim da vas zabavim svojim brbljanjem...kad sam i sama raspoložena;)))

      Delete
  3. E, neka si ga prefarbala !!! :))))
    Znači ne farbaš u "fensi odelo"? Hahahhahaah....sad me podseti na jednu blogerku koja je ceo post posvetila svom radnom odelu, pa.....hahahhahah....e, odo' ja da uz orahe da stavim još nešto u kljun.Tako neću moći da kažem više nego što bi bilo uljudno, a i ogladneh od tvojih slika. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))..prvo Ana ,pa sad ti:)Pa i moje je odelo fensi na neki način,sve crno od glave do pete(sa eventualnim flekama,tj.tufnama u roze,beloj i žutoj boji),fali mi samo fantomka ili crne cvike da budem skroz kul;)) Jedne godine kad sam strugala plafon morala sam da stavim naočari za skijanje..e tu sliku imam..al ne želim da vam je pokažem.Dovoljno je blamiranja za danas :p

      Delete
  4. Volim tvoje priče koje su prožete sa receptima.Hleb je izuzetno lep i svaka čast na krečenju, u našoj kući to je muževljev posao i sve prepravke i renovacije, moje je da posle počistim i vratim sve na svoje mesto, mada on čisti iza sebe kad nešto radi i meni ne preostane puno posla posle njega.Uživaj sada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bravo za muža!!;) Ja se trudim da minimalno prljam,da bih posle manje čistila:)) Žito torta uspela odlično:)Hvala i pozdrav!

      Delete
  5. Ajme kako fino djeluje taj kruh, inače obožavam jesti kruh i ne mogu jesti ništa bez njega, uz sve ga jedem, što se po meni baš i ne vidi nažalost, no dobro. Musaku isto tako obožavvam, kao što si primijetila volim papati :) Fotografije su i opet predivne.

    ReplyDelete
  6. Znaš Sandra,negde sam pročitala da će unuci ako žele imati šta da saznaju od nas "modernih baba",jer sve i posle nas ostaje zapisano na netu.I to je super.Ja bih volela da o svojim precima znam više ali nema ko da mi ispriča jer su svi pomrli.A,kada sam bila mlada nije me baš ni mnogo zanimalo da saznam.Zato me i nije mnogo začudio komentar jedne mlade cure na mom blogu -da imam dobre stvari ali da joj je "muka od ovih baba navučenih na internet" ha,ha
    A Sandra,ti ćeš bogami imati šta da učiš unuke-A najviše od svega Ljubavi prema životu i svakodnevnoj lepoti življenja.kiss

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Moderne babe"..sviđa mi se ;)))

      Delete
    2. Možemo osnovati FB grupu "Moderne babe", bile bi hit, definitivno! Pozovemo sve koje se osjećaju kao babe (da si prava pravcata baba, nije uvjet) i koje su "navučene na internet". Grupa otvorenog tipa.

      Delete
  7. Jako dobro ti je ispao hljeb a musaka je i kod mene često jer djeca vole :D
    Fotke prirode su odlično ispale s obzirom na vrijeme a što s etiče krećenja i ja sam kao i ti , radim kad nikog nema, ne pentram se uglavnom, sve sa zemlje sa produžetkom ili se verem po kuhinjskom stolu nekak se osjećam sigurnije :D
    Ja sam inače nespretnjaković, pa se bojim pada :D
    lp Klaudija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa produžetkom,nego šta...što je sigurno-sigurno;)) Hvala!:)

      Delete
  8. Ostalo ti je samo, da naučiš hodati na merdevinama :-) Tvoji unuci će imati šta da slušaju :-) Opet si stvorila predivnu priču. A ja sam opet gladna gledajuči te tvoje kuharske kreacije :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Ako si ogladnela,znači da sam uspela sa ovim postom;))

      Delete
  9. Još jedan divan post s kojim si mi zbudila apetit
    divno i okusno
    pozdrav Tamara

    ReplyDelete
  10. A da si stavila camac-kapicu od novina i da si se sa muzem posle prskala farbom ? E to bi onda bila klasika za fotkanje, hihihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šašavost-nivo:nepremašiv:)))Hvala za ideje,to je ta mlada krv ;)

      Delete
  11. E neka si se upustila u koštac s farbanjem, da i nas ostale malo inspiriraš da to nije takav bauk. I ova nova boja je odlična, puuuno bolja od roze. Super pozitivna energija i jako lijepe fotografije :) Pozdrav!

    ReplyDelete
  12. Sve je lepo u ovom postu, od turskog hleba, musake, Ljubostinje, nove boje zidova do muzičke podloge.
    Uživala sam, želim ti lep vikend :*

    ReplyDelete
  13. Hleb je fenomenalan sta reci

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts