01.03.2014.

Nagrade,nagrade..



..stigoše, a sa njima pitanja i pitanja..


Prvu mi je uručila


Cekeruša:

Njena pitanja su sledeća:


1. Zašto baš taj hobi?

Taj? Svrstaću sve što radim ovde na blogu u hobi... Valjda zato što je raznovrsan...Kad mi se ne reciklira - ja dekupažiram...kad mi se ne lepi i boji - onda pletem, kad mi se ne plete- učim da heklam...kad mi se ne radi ručni rad - odem u kuhinju...
Kad mi se ne kuva ručak - skuvam sapun...

2. Nervira li vas nešto u vašem hobiju?

Ništa.

3. Šta vas motiviše u životu?

Prave životne vrednosti, kojih pokušavam da sam stalno svesna.

4. A šta vas motiviše u hobiju?

Kako koji dan. Nekad me motivišu sasvim obične, naizgled beznačajne sitnice..Nekad motivacije nema, pa nema..Onda sačekam malo..

5. Imate li strpljenja da druge učite vještinama koje posjedujete?

Imam. Ali nikad dovoljno sigurnosti da sam dovoljno dobra da bih nekoga podučavala.

6. S kim najradije razmjenjujete ideje?

Sa ćerkom se najradije konsultujem oko nove ideje, jer je ona dovoljno kritična ali i podsticajna..I naravno sa blog drugaricama, kojih ima...šaljem im poljubac <3


7. Bojite li se da će vam neko ukrasti ideje? 

Ne,naravno....Muž mi je jednom rekao:"sve što smisliš, neko je pre tebe već izmislio.."...pametan je, nema šta, evo i za njega poljubac, iako kaže da ne čita blog...ko zna možda kradom nekad.....<3

8. Koliko vam je važno da ste dobri u tome što radite?

Važno je dosta, ali mi je važnije da mi pričinjava zadovoljstvo.

9. Koji su vam najdraži materijali za rad?

Trenutno - konac, na drugom mestu je brašno...

10. Prodajete li svoje radove?

Ne. Ponekad napravim tortu po porudžbini...

11. Navedite neku svoju DIY katastrofu, neki projekat koji nije uspio.

Tvrdoglavo se trudim da mi sve uspe, iako je bilo neuspelih radova. Ipak nijedan katastrofalan..


Drugu nagradu mi je dodelila

Cale




Cale pita sledeće:


1.Koliko vremena vam oduzima blogovanje?

Taman koliko treba :)

2.Jeste li stekli drage ljude kroz javljanje i komentarisanje?

Naravno...:*

3.Da li bi voleli lično da upoznate blogere koje pratite?

Pa pričali smo o tome...Put oko blogosfere za 7 dana..;))

4.Kakve blogove volite a kakve ne?

Volim pozitivne blogove, ma kojim se temama bavili...Volim da pročitam korisne stvari i da se na tim blogovim osećam dobrodošlo..kao i u svakoj poseti.
Kao i kuće, i blogovi mogu da budu odbojni i hladni. Preterano cinični me odbijaju. Zdrava satira uvek može da prođe..

5.Zbog cega ste poceli da blogujete?

Pa ćerka je tu umešala prste,..ustvari "nakupilo se radova koje je trebalo neko da vidi", kaže ona ;)
Mada bih ja rekla, da sam sa prvom uspešnom turom domaćeg sapuna počela da o tome razmišljam..
I još jedan važan razlog je taj da se sve onlajn objavi, da se ne bismo jurili s porukama, papirićima, receptima, savetima..Ovo je za mene idealna razmena znanja, veština, ideja, dilema...novih otkrića koja mogu da olakšaju život..

6.Da li sami sredjujete blog ili imate pomoc?

Sama. Mada moram da naglasim da je autor zaglavlja na naslovnoj strani moja ćerka, a sve fotografije koje se nalaze na blogu su moje.
Naravno i Tužni meda mi ulepšava blog (on se samo tako zove, inače nije uopšte tužan...otkrih tajnu..;)

7.Dajete li rado savete ili odgovore na pitanja?

Vrlo rado.

8.Volite li da komentarisete sta Vam se svidja i koliko ste iskreni u tom

 Komentarišem iskreno, ili ne komentarišem.

9.Po kom kriterijumu se vracate nekom blogu?

Nemam jasno definisane kriterijume..Tema mora da me interesuje, a sličica i naslov me privuku i tamo gde ređe svraćam...

10.Kada bih Vas pitala za savet ,da li bi mi odgovorili?(Pitanje glasi:Posto sam svastar,sta mislite u cemu sam dobra vise nego u ostalom ako bih resila da nesto od stvari koje znam da radim i probam da unovcim?

Ana je, čini mi se, već spomenula šivene knjžice za decu. To je i na mene ostavilo najveći utisak. Nekako je konkretan proizvod...pa još upakovan u adekvatnu kutijicu..Dakle to je samo jedan od tvojih uspešnih projekata na mašini za šivenje.

Hvala Cale! Hvcala Cekerušo!

Sada da vidim čime ja da uzvratim, svima vama, drage moje..

Je l može ovo srce ??









5 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...