Jaja su na sceni



Ovaj put bez mnogo priče, fotografijama koje su nastale prethodnih dana, poželeću vam lepe i vesele praznične dane.
Jaja su naravno u glavnoj ulozi.

Veći broj jaja sam obojila tako što sam u plastičnoj posudi umutila mikserom belanac pa po njemu nakapala neravnomerno prehrambenu boju za kolače(crvenu). Uvaljala sam još topla kuvana jaja u tu mešavinu belanca i boje i ostavila uvijeno u kesi petnaestak minuta.

Drugi deo spremljenih kuvanih jaja ukrasila sam dekupažom, ali pomoću srednjeg sloja salvete (salveta ima uglavnom tri sloja), tako da su šare diskretne.


















I malo stare muzike da je ne zaboravimo....







Comments

  1. Stretan Uskrs
    jako ljepe fotke
    i puno samih finih stvari
    pozdrav Tamara

    ReplyDelete
  2. Hvala, draga, takođe...♥
    Христос Воскресе !!!

    ReplyDelete
  3. Draga Sandra, jaja su ti savršena! Dobra ideja sa bjelancem i crvenom bojom. A i dakupage izgleda predivno. Opet si me oduševila fotkama :-) Sretan Uskrs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!
      Opet sam u fazi "fotkam sve što vidim" :)))

      Delete
  4. Nadam se da si lepo provela Uskrs. Vidim da je bio kreativan :)

    ReplyDelete
  5. ova tvoja faza je fantastična! ooodlične slike!
    nadam se da ste se dobro proveli, još nije kasno za zaželjeti sretan Uskrs :*

    ReplyDelete
  6. Sretan Uskrs! Prekrasan ugođaj je kod vas...:)

    ReplyDelete
  7. Kod tebe je uvek sve prelepo. Baš sam uživala!

    ReplyDelete
  8. Divne su ti slike Sandra,a i ono sto je na njima :)))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts