Pull apart bread


Pull apart bread ili kako ga ja zovem Slagani hleb, pravila sam samo zbog njegovog interesantnog izgleda. Mnogo mi se dopada i to što ne treba nož jer se ovaj hleb ne seče. Komadi se lako razdvajaju i pojedini su vrlo,vrlo tanki ;)



Za premazivanje, tj. filovanje pripremila sam mešavinu od nekoliko kašika maslinovog ulja, pola manje glavice belog luka (pasiranog), malo origana i na vrh noža soli.


Testo sam zamesila od 500gr. brašna, 125ml vode, 125ml mleka, pola kockice kvasca, 3 kašike maslinovog ulja i ravne kašičice soli.
Nadošlo razvučeno testo debljine 1cm premazala sam pripremljenim nadevom i preklopila na pola, pa zatim još na pola. Onda sam testo razvukla (opet na 1cm debljine) i isekla kvadrate otprilike 7x7cm. 
Naslagala sam ih jedan na drugi i lagano prenela u pleh gde je ovo testo još malo narastalo. Taman dok se rerna ugrejala.


Hleb sam pre pečenja i odozgore premazala s malo maslinovog ulja i pekla na najjačoj temperaturi u jako zagrejanoj rerni oko 30 minuta.



Uvek kad spremam nešto neuobičajeno i novo za mene, u toku pečenja i kuvanja pitam se da li sam sve uradila baš kako treba i da li su količine namirnica možda mogle biti drugačije. 
Ovog puta imala sam dilemu da li je trebalo da za premazivanje hleba upotrebim duplo veću količinu belog luka i da li će aroma biti dovoljno intenzivna.
Međutim, moj sin je u tom trenutku ušao u stan i s vrata zgranuto pitao: Šta to smrdi toliko ovde, ... ?
Bilo mi je odmah jasno da je s merama sve ok.

Sledeća verzija ovog hleba iz moje rerne biće neutralna, jer će uz njega biti poslužen džem od kajsije i toplo mleko. Kao nadev za premazivanje otopiću kašiku maslaca.

Iskreno preporučujem ovaj recept :*

Comments

  1. Mmm, opet jedan super recept, koji ide pravac u belešku. I opet predivne fotografije. Lijep je tvoj blog, Sandra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, recept je i mene iznenadio jednostavnošću i ukusom..

      Delete
  2. Nikad nisam pravila ovakav hleb, moraću da pokušam... Savršen je! Nasmejala me reakcija tvog sina, ali ono što nekome smrdi drugome može baš lepo da miriše. Za fotografije nemam reči, svaka čast. Veliki pozdrav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i mene je nasmejala reakcija, on je "veliki ljubitelj belog luka" i inače..;))

      Delete
  3. Za mene je ovakav hleb jedan od najlepših hlebova i dok se peče nikako ne može da mi smrdi, nego mirišeeeeeee a miriše cela kuća i cela okolina.
    Uživajte u njemu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja tako doživljavam ovaj miris, apsolutno savršeno, pre neki dan sam dodala i ruzmarin sveži...<3<3

      Delete
  4. Da sam ja ušla u stan, kad si pekla hleb, pitala bi, što to tako lepo miriše. :-))

    ReplyDelete
  5. Meni je zamirisalo dok sam čitala, obožavam miris domaćeg hleba! Fotografije, odlične!!! Pozdrav Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da i meni nekad sa slike miriše..;))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts