Veseli ručak od spanaća



Kad deca nerado jedu određene namirnice, naročito povrće, mi roditelji najčešće ludimo, brinemo i histerišemo (to iz sopstvenog iskustva pričam). Valjda je tako kad su naša lična deca u pitanju. 
Kad imamo posla sa ostalom- tuđom decom, i mašta nekako proradi pa može da nastane ovako nešto.

Porcija spanaća sa šniclama od tikvica,viršlom i paradajzom. Za nos prilog od kisele pavlake.
Tikvice su nam ovde naočari jer je sunce jako sijalo tog dana.




Napomenuću da viršla pre kuvanja treba da bude prerezana uzduž na pola da bi se tokom kuvanja ovako savila.
Ja sam na sreću imala posla sa malo starijim detetom koje već ima iskustva sa današnjim crtanim likovima koji su nekad više nego zastrašujući. Tako da je ovo nasmejano zeleno čudovište nekako i moglo da prođe... Ali za sve je ustvari kriv spanać.
Sledeći put smislićemo nešto pitomije.



Comments

  1. Kod nas na sreću spanaća nismo trebali kamuflirati. :-)) Ali ova ideja ti je savršena. :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ni mi nismo imali problema sa spanaćem, ali mnoga deca čujem, nerado jedu.. Ovu ideju možemo da primenimo ne samo na decu....pa i mi smo nekad bili deca.... ;)))))

      Delete
  2. I ja volim špinat,a ovo izgleda mljac.
    Lp, Martina

    ReplyDelete
  3. lijepo si zakamuflirala špinat :)

    ja nikad nisam imala živaca da pravim od hrane igru i zabavu, ni za svoje, ni za tuđu djecu. sreća pa mi je dijete oduvijek jelo svo povrće.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je stvarno sreća... nekoj deci ništa ne vredi ni kamufliranje ove vrste... Lično sam se sretala s tim problemom kad je određeno povrće u pitanju...Ali, valjda i ne mogu svi sve da vole da jedu..

      Delete
  4. Divno izgleda, ali ni mojoj cerki nista bas nista ne pomaze da proba neku hranu. Kad ona odluci-to je to, dzabe se ja mucim godinama

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts