28.11.2014.

Slatka pita sa suvim grožđem





Ova pita je lagana i vazdušasta a skroz bogatog ukusa prošaranog blagom kiselošću suvog grožđa. 
Meni se čini idealna kad poželimo sladak doručak. Dobra je i kad vam se desi da prenoći. Lepo zamotana u foliju ili kesu zadržaće mekoću i svežinu. 
Isprobali smo i preporučujem ;)

Za 12 komada upotrebila sam 10 tankih kora iz pakovanja. 

Fil umutiti od sledećih sastojaka:
2 jaja, čaša jogurta, pola čaše griza, pola čaše šećera, kesica vanilina, pola kašičice praška za pecivo,pola čaše ulja.
Čaša za odmeravanje je otprilike kao ona plastična od jogurta.



Filovati svaku koru i ređati jednu preko druge. Rasporediti fil tako da bude dovoljno za sve kore. I poslednju koru premazati, pa preko rasporediti suvo grožđe u količini koja vam odgovara. Ja sam upotrebila dve pune kašike.

Uviti u rolat i iseći komade od 1.5-2 cm. 
Peći u zagrejanoj rerni 40 minuta na 200 stepeni.
Možete seći i uže komade, ali onda smanjite vreme pečenja na 30 minuta.




Jesti malo rashlađeno (zbog opekotina na jeziku koje ne želimo).

Slušati... na primer The Pretenders




Mislim, don't get me wrong... ;)



11 коментара:

  1. Dobra muzika i slatka pita naprave potpuni život. :-)) Recept se čita jako jednostavno. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. ovo je sve što nam treba u ovakav kišni dan - točno kako oldpunca kaže.

    ОдговориИзбриши
  3. E ovo mora da se proba :-) i to što pre, čim se vratim kući!! Hvala na još jednom divnom receptu! Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
  4. Ako se desi da prenoći, biće dobra, da... Lepo kažeš...

    ОдговориИзбриши
  5. Verujem po fotografijama, a i na reč, da je pita odlična. No moram je zaobići, da mene ne bi bilo lakše preskočiti nego zaobići :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...