24.01.2015.

I vi imate stare dosadne crne naočare?





Ja sam jedne od nekoliko komada koje se vuku po fijokama malo preuredila.Ove su jedne koje sam dobila od Marije poodavno, i pošto sam ih vrlo retko (čita se: dva puta) nosila, posumnjala je ona da mi se ne sviđaju... Rekoh, ma ne..kakvi.. samo su mi nekako... onako "a la Svetlana"... Ili još bolji opis: izgledam k'o muva kad ih stavim. 

Međutim, uz ideju koja mi je pala na pamet, letos možda i budu nošene. Računam, tufnice prizivaju lepo vreme...

Akrilna boja i tanka četkica i tufnajte do mile volje. 
Na kraju se malo poprskaju akril lakom, a i ne mora ako ga nemate.




A evo i Marijinih vizit kartica. Jedva sam čekala da ih se dočepam. Međutim, iznenađenje je nastupilo kad sam pogvirila na njihovu poleđinu. 
Rekoh, da vidim kalendar...


Kad ono...





16 коментара:

  1. Ne znam sta je bolje-fotke,post ili vizitke?Bravo za obe! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Vizitke su vrh, tufnice gotovo uvek spašavaju stvar, a fotke su kao i uvek savršeno zanimljive! Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. ☺ Dobre su ti te tufnice... čuj dobre - vrhunske, kao i Marijina ideja za vizitke !!!

    ОдговориИзбриши
  4. pa naravno svaki dan je tvoj dan:)) a što bi ti żeljela:))))
    a naočale super izgled i unikatan:)))

    ОдговориИзбриши
  5. 13 godina, odkad radim u tvornici naočala, ni jedna nisam vidjela sa tufnicama. :-)) Sandra, ti si genij! :-) A Marija čista mama. :-) Dobro te navukla sa kalendarom. Ali mlada dama je u pravo, svaki dan je tvoj dan. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ti radiš tamo gde se prave "ozbiljne" naočari... ove su u našem fazonu ;))

      Избриши
  6. Moja slabost su tufne a vizit karte fantastične:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, mislim da sam to negde zapazila...i to je super slabost..;) Hvala

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...