Od starih - nove (drugačije) cipele






Ovo su nešto kao cipele papagajke, na osnovu boja, naravno. Postale su papagajke nakon što sam ih obojila. 
Nije baš da mi je omiljena kombinacija za obuću, ali nisam imala preteran izbor akrilnih boja, pa sam smućkala ovako.. To su ustvari prave boje za fora cipele.

Bile su smeđe. Dosadne i (na meni) stoput viđene smeđe. 
Samo sam ih premeštala s mesta na mesto u cipelarniku, tražeći uvek neke druge..
690 dinara platila sam ih 2013.godine (još stoji cena) i samo jednom ih obula za neku priliku, sećam se, opet valjda usled nekog pomračenja svesti. Ne volim nikakve nitne po obući i kamenje.

Marija je već iznela svoj skeptičan stav povodom ovih papagajki. Ne beše mi pravo nekoliko sekundi.. 
Uostalom, ko je šiša.





Upotrebila sam akrilne boje, četkicu i akrilni lak. Ne volim lakovano baš mnogo, ali nisam htela da ne učvrstim boju dodatno.





To je bio moj današnji Uradi sam projekat.
Mogu vam reći Uradila sam sama za ovu nedelju, a verovatno i sledeću. 

Koje ćete vi boje da upotrebite? :)




* * *



Važne napomene nakon jednog nošenja i malo pretraživanja neta (22.052015):

-Ovo lakiranje je neuspelo!
-Boje su i mogle da "prođu", ali je lak počeo da puca.
-Postoje u prodaji prave boje za obuću, ali se preporučuju za kožu.
-Moj pokušaj je na sreću bio prilično niskobudžetan, a vi pazite da ne upropastite neke vrednije cipelice.
-Javite ako se upustite u slično farbanje ;*






Comments

  1. baš su cool cipelice ispale, jedinstvene i otkačene :D lp

    ReplyDelete
  2. Sjajne su, mnogo mi se dopada što su boje tako žive!

    ReplyDelete
  3. :)))) Dobre su ti ove boje:)) Me baš zanima, koliko češ puta ove nositi? :))) Ali bolje su nego prije, dobar projekat.

    ReplyDelete
  4. Znači OTkačene su skroz kao i ti-Ja bi ih obožavala.Nosim se mislju da neke tako preradim ali sam htela d a ih dekupažiram platnom ali ove akrilne koje i gde si kupila? I koji Lak?Bravo! :)

    ReplyDelete
  5. Skroz luckaste cipele :-) a ideja odlična :-) Pozdrav

    ReplyDelete
  6. Sandra, ti si carica! Nikad mi ni na kraj pameti ne bi palo, da akrilnim bojama prebojim cipele! :-))) Svetske su. Mislim, da će i Marija biti oduševljena. :-))

    ReplyDelete
  7. Bas su fora. Ludo i otkaceno. I idelana kombinacija uz djins.:)
    LP, Martina

    ReplyDelete
  8. Hvala, drage dame, malo sam eksperimentisala i naravno malo i omanula. Naime, lakiranje nije uspelo najbolje, ispucale su već na nekim mestima. Proći će jedno ili dva nošenja, za dalje.. nisam optimista..
    Bolje je bilo da je ostalo samo na bojenju. Naravno, ja sam upotrebila boje koje sam imala, a vi možete da kupite i prave boje za obuću. <<3

    ReplyDelete
  9. U kući imam hrpu stvari koja je kupljena u razna vremena i koja stoji dugi niz godina. Mnogo toga se ne koristi, mnogo toga se ne nosi, a sve zauzima mjesto. Kad se treba riješiti viška, uvijek se pojavi onaj "Šteta baciti" i kaos ostaje i dalje. Nekako sam se primirila s time da ipak trebam rješavati taj kaos jer mi se činilo da u mom životu nastaje kaos. Sad u kutiju pospremim nešto što je doista jako šteta baciti, ostalo pokušavam naći ili nekakvu smislenu funkciju ili podijeliti ili jednostavno baciti. Možda pitanje zašto ovaj komentar. Pa eto, jednostavno me to podsjetilo na mene, jer imam dosta toga što samo premiještam, međutim dobro je kad se nađe primjena, bude mi ipak drago.

    ReplyDelete
  10. Uh, pobjegao mi negdje komentar kad sam već bila gotova, ajmo ispočetka....Odlična ideja za bojanje cipela, tako se stvarno može iskoristiti nešto što dugo ne nosimo...šteta što lak puca, ali sad smo barem svi naučili da postoji lak baš za cipele...odabir boja ti je cool, meni se sviđa!

    ReplyDelete
  11. Meni je ova kombinacija boja super.
    Žao mi je što je lak lošijeg kvaliteta, ali dok ne probaš ne možeš uspeti, zar ne?

    ReplyDelete
  12. Meni su super. Da li se i meni pomračila svest - ne znam, ali su mi baš bajkolike. Kombinacija boja je prava letnja, a zelena i crvena se uvek mogu u potrebiti za novogodišnje izdanje, ali ti ćeš već smisliti i Marija će biti prva koja je oduševljena idejom, videćeš. Čekaj malo, Nova godina nije daleko, a onda ćemo je pitati...

    ReplyDelete
  13. auuuu bas si pogodila:)))
    sad je bas pravi trenutak:))) proljece je a bojim cipele.... evo novi tekst za bjelo dugme:)))

    ReplyDelete
  14. Divno izgledaju. Taman da ti kazem super i da dodam da preko stavis fiksator za akrilne boje, kad vidim da si stavljala lak. cula sam za neki fiksator ali nisam jos trazila da kupim ni isprobala, pa cisto da znas. Mozda se to ne bi desilo (pucanje laka) na nekom drugom materijalu? Ja uvek prvo isprobam na nekom parcetu nesto i sacekam. Ako to ne bude to, odbacujem skroz ideju i smisljam novu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, Nataša, ja kad nešto smislim, ne da mi đavo mira, često počnem s nekim projektom i u ponoć..
      Ko je znao za fiksator.. ali, eto, sad znam :))) Hvala<3

      Delete
  15. Prije par godina moje jeftine balerinke prošle isto ko i tvoje...popucale , ali uspjela sam ih nositi nekoliko puta ...Tvoje su predivne :) i ja sam svoje lakirala ali nije to -to...obojala sam na isti način jedne od platna i za sada su odlične ...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts