Svuda pođi, na terasu svrati






Osim što je toplo, sunčano i živopisno, na terasi nas okupljaju mnogi ukusni zalogaji ovih dana.


Slani krekeri s makom

Isprobala sam ove krekere dva puta.
Prvi put - traljavo. Nisam bila zadovoljna ukusom. 
Drugi put - druga priča. Dodala sam feta sir u osnovni recept. Savršeni su bili.


Sastojci:
650gr. brašna
200gr. putera (ja sam stavila 100gr. putera i 100gr. masti)
2 kašike kisele pavlake
150ml kisele vode
50gr. maka (stavila sam malo više, oko 70gr.)
2 jaja
prašak za pecivo
kašičica soli

Prvi put sam mak koristila u slanom receptu. 
Preporučujem ovo jer keks nije uopšte masan kao pojedini krekeri. 
Idealno uz kiselo mleko ili jogurt. 
A možda i uz pivo.. nisam isprobala još ;)




Ona terasa koju sam spominjala, svakim danom za detalj ili dva promeni izgled. Sve više privlači da se neka sitnica doda, premesti s mesta na mesto i naravno, da se iskoristi i popuni još neka prazna saksija.
Tu je neko planirano i neplanirano cveće, malo začinskih biljčica u onim poznatim tufnastim saksijama, kafa... i uz kafu neizostavni slatki zalogaji.







Lagani namaz od kisele pavlake sa seckanim krastavcima i mladim lukom uz crni hleb za ručak? Na terasi.. Što da ne.







A kao poslastica

Kuglice od keksa i čokolade (isto na terasi)

pravila sam ih od sastojaka koji su se zatekli u kuhinjskoj ostavi:
-300gr mlevenog keksa
-oko 100ml slatke pavlake 
-50 gr. otopljene crne čokolade
-100gr. omekšalog maslaca

Preliv je od čokolade




Na terasi smo pošteno ispozirali naš maturant i ja jednog oblačnog majskog dana, neumornoj Mariji.




Tako da je terasa kao i svake godine u ovo doba, glavna zvezda stana. 
I potrajaće to još nadam se.. Pa se vidimo;)







Comments

  1. Divno, divno, divno, a što drugo reći! I sin isto divan :)

    ReplyDelete
  2. Vau! Pravi ste manekeni, ti i tvoj maturant. Marija je majstor fotografije. Ista mama! :-)) Tvoja terasa je sve lepša i lepša. Imaš toliko detajla, da bi mogla gledati i diviti se čitav dan. Recepta u ovu doba noči neču čitati! :-))) Svratit ču po danu...

    ReplyDelete
  3. Draga Sandra sve čestitke za tvog maturanta.Prelepi ste oboje i postala si majstor fotografije.Bravo :) I moja je Sonja imala apsolventsko veče ali nisam je ni gledala kako se sprema jer je u Novom Sadu.I videla samo jednu fotku i čekam ostale.Sve više mi se čini da kad ne znam šta da spremam skoknem do Sandre da vidim neki recept :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na čestitkam, uzvraćam! Sve najbolje i ubuduće! ;)

      Delete
  4. terasa ti je predivan kutak:)) za sve prilike:))
    a maturant lep ko slika haha kako kaze narod:)
    recepti prva liga.......

    ReplyDelete
  5. Prvo, cestitam maturu, sa malim zakasnjenjem. Meni to izaziva suze..deca rastu. Recepti su ti extra i necu prestati da ti dosadjujem dok ne resis da izdas neku e-knjigu. I tvoje slike su, uvek to pominjem, fenomenalne i profesionalne. Zanima me bas cime slikas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Nataša! Taj tvoj entuzijazam u vezi mene.. :)) <3
      Aparat je od onih zgodnih, malih, praktičnih - Nikon S6200

      Delete

Post a Comment

Popular Posts