Preporučujem vam filmove




Tri komada odličnih.
Idealni za sumorne kišne dane i večeri. A i one sunčane. Fantastično romantični, opuštajući i zabavni.
Naravno, ako ih već niste gledali.

(Za trejler kliknite na naslov filma)


1. Under the Tuscan sun



Film koji vam na sat, dva opet probudi sva ona maštanja o kući iz snova, dalekim predelima, zaljubljenosti i sreći


2. It's complicated



Afera s bivšim mužem? Sve je moguće ako ste Meryl Streep i Alec Baldwin. A i ovako, ko zna..
Gledajte! Kidanje od smeha zagarantovano.


3. Hysteria



Ovo sam gledala po preporuci muža. Kaže, gledaj, tebi se možda svidi.. ali da me ne shvatiš pogrešno... 
Momentalno mi se moždani alarm uključio.
Kad sam odgledala uz mnogo glasnog smeha i suza, shvatila sam opet šta je pravi muž. 
To je onaj koji uvek iznova, stalno i svuda, razmišlja kako da pomogne ženi i da li za nju ima leka uopšte...
(prevrćem očima, namigujem i smejem se istovremeno, a nemam takav smajli. histerični. da se izmisli podhitno. hvala unapred)




Comments

  1. Hvala na preporukama. Drugi sam gledala, prv i i treci sam taman htela. Predloge imam, sad jos i vreme da nadjem :)

    ReplyDelete
  2. Nisam gledala ni jedan od tih filmova. Hvala na predlozima. Volim se smijati dobrim forama, i rado gledam Meryl Streep. :-) Nema bolje glumice od nje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A na Popcorn time-u gledaš online i to izobilje dobrih filmića ;)

      Delete
  3. prva dva gledala i meni su zakon :))) jako dragi:)))
    ovaj treci mi je uteko:( moram pod obavezno da ga stavim na red listu:)))
    smjeh i suze:)) sve u paketu:)) budi mi fino i dalje:))

    ReplyDelete
  4. evo ja pozurila da ne zaksnim sa vjestima haha:))))
    bas sad pogledala teci predlog hihih super film :))))
    ljepo sam se nasmijala i usput bila sretna za sve one zene u filmu:))) valjda po istiniti prici:)))
    meni nista ne fali:)) zato jim nisam zavidila haha:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš m je drago što ti se svideo. Po istinitoj, naravno..
      I drago mi je da tebi ne fali.. ništa, ti si jedna od retkih ;)))))))))

      Delete
  5. Prvi mi je jedan od omiljenih, drugi nisam gledala ali ubaciću ga u spisak, za treći sam imala predrasude ali kad sam ga pogledala shvatila sam da je stvarno zabavan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, prvi je nekako baš... ne znam kako još da ga opišem, ali stvarno mi se mnogo dopao, pa je zato prvi na spisku :)

      Delete
  6. Prvi sam naravno odgledala :-) druga dva hoću sigurno!!! Hvala na preporuci :-)

    ReplyDelete
  7. Folmovi su fenomenalni, ko ih bude gledao, neće žaliti.

    Moj favorit je film "Notebook". Veoma emotivan, težak i dirljiv. Vredi ga pogledati, a komedoije posebno volim. "Coming to America", recimo i "Miss secret agent".

    ReplyDelete
  8. Nisam ni cula za popcorn movie ( gde li zivim ?) Drugi sam gledala, a ova dva cu definitvno! Bas ti je super ideja da ovako nesto podelis:)

    ReplyDelete
  9. Prva dva gledala a treći ...pa gledaću naravno :)))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts