Oktobar u slikama iz kuhinje




Ovog oktobra mi je najtoplije kod šporeta. Tako da svuda pođi, al' do šporeta dođi. 
Tostirala sam bajati hleb na način na koji je to moja baba radila, u starom tiganju na malo ulja. Ne može da se uporedi sa bilo kakvim svežim jer je mnogo hrskav, topao i jako miriše na hleb.. doduše i na zimu mnogo miriše.


Kačamak prekriven prženim jajetom sam nedavno otkrila kao odličan doručak onda kad u kući nemam hleb.


Girice za ručak u prirodi i gibanicu u svim pa i u sendvič-varijantama ne moram dodatno da objašnjavam, kao ni to da svekar pravi finu proju bez trunke masnoće samo na papiru za pečenje. Kaže, 1 kg kukuruznog brašna 1,5 kašićica soli i skoro 2 l kisele vode. To ću i sama tek da isprobam.





Na prethodnoj kao i narednoj slici su Uštipci sa raznim semenkama, odlični za doručak kod kuće kao i za poneti.

Sastav:

1 jaje
pola kašičice soli
100ml jogurta
po dve kašike:
susama
suncokreta
mlevenog lana
ražanog brašna
pšeničnog brašna

Sve izmešati i pržiti na sasvim malo masti ili ulja. Vaditi pržene uštipke na salvetu.
Ovo je mera za 6 komada.



Palačinke su takođe zgodne u tim integralnim doručak-verzijama. Neki naredni put ću i o njima.


A sledeće dve sličice prikazuju kolač sa aronijom, koji je samo na izgled uspeo i keksiće inspirisane Fridom koji su i izgledom i ukusom bili ono što sam očekivala. Tako je to.. bude tu svega.. a izgled ponekad vara. Ali vi to već znate.




Vi ste mene u poslednje verme obradovali mnogo puta. Svideli su vam se izgleda kolači s kruškama i makom, kao i voćni mak mafini
I to je izgledalo ovako nekako:


I ovako:


I još mnogo puta po toliko, ali ja nisam uspela sve da sačuvam.
Hvala što volite Kototamo kuvanje <3










Comments

Popular Posts