Pljeskavice od junetine i karfiola






Potrebni sastojci

-manja glavica (oko 500g) skuvanog i od vode oceđenog karfiola
-250g mlevene junetine
-1 naseckana glavica crnog luka
-nekoliko čenova seckanog belog luka
-1 jaje
-1 kriška izdrobljenog starog hleba ili nekoliko kašika prezli
-pola vezice naseckanog svežeg ili kašika suvog peršuna
-kašičica soli
-biber

Umešajte sve sastojke i rukama formirajte male pljeskavice. Odmah ih slažite na pleh obložen pek papirom.


Zagrejte rernu na najjače, pa kad ubacite pleh sa pljeskavicama možete da smanjite temperaturu na 220 stepeni. Pecite oko 15 minuta s jedne strane, onda izvadite pleh, prevrnite pljeskavice i dopecite ih još oko 15-20 minuta, tj. dokle je potrebno da dobiju lepu boju.
Ja sam ih malo prepekla, ali su i tako bile odlične.. spolja dobro pečene, unutra sočne.


Karfiol često jedemo zadnjih nedelja. Moj najdrži način je da kuvani karfiol dodam u tiganj u kome sam propržila nekoliko glavica na režnjeve nasečenog crnog luka. Posolim i pobiberim i izmešan sve zajedno. Kao prilog obično mi ništa ne treba, ali lepo je sa strane dodati kuglu kisele pavlake.
Na slici je ručak od tako spremljenog karfiola poslužen uz ćuftice od mlevenog junećeg.






Comments

  1. Sva sreća, što sam malo pre pojela rućak. :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts