Mak palačinke




Palačinke su same po sebi neprolazna poslastica i nema tu mnogo filozofiranja. Ali daju puno mogućnosti ako imate volje za eksperimentisanjem.
Ovog puta sam u testo dodala mak, sastojak koji mi je obeležio prošlu godinu jer sam ga koristila u raznim varijantama i receptima. Osim stare dobre makovnjače, najbolje je dočekan recept za Kruške u mak testu.

Možda će vam se svideti i ova ideja. A vi je onda prilagodite sebi i eksperimentišite dalje sa filovanjem i serviranjem.




Potrebno je:

1 jaje
5 kašika brašna
5 kašika mlevenog maka (koristila sam kupovni iz radnje sa zdravom hranom, on je malo zaslađen)
oko 220ml kisele vode

Postupak

Ispecite na ulju 4-5 palačinki na uobičajen način u manjem tiganju.

Ja sam za nadev ovog puta izabrala orahe i suve šljive. Možete ih filovati sa čime god želite. Slutim da su sa džemom ili čokoladom fantastične..




Naseckajte suve šljive i orahe i pospite ih preko pečenih palačinki u količini koju želite. Preklopite svaku palačinku na četvrtinu pa ih tako savijene servirajte po dve u male činijice ili sud po izboru. Ako pravite veću  količinu možete sve palačinke zajedno da na ovaj način složite u širu posudu odnosno dublji tanjir. Biće baš dekorativno..





Comments

Popular Posts