Ćao treneru








Ne znam da li sam vam pričala da mi u Trsteniku imamo mnogo fine trenere u teretani kod Duce, u koju idem. Ne obraćajte pažnju što ja nikako da smršam, to nema veze s njima.
Kako oni mene trpe ja pojma nemam. Jer ja sam pre svega jedan neozbiljan vežbač. Neozbiljan i neredovan a uz to i zabušant tokom treninga. Volim da ujedem od onih 60 sekundi vežbe i odležim malo na onoj strunjači ko na plaži, više nego hleb da jedem. A hleb mnogo volim. 
Kaže mi Filip, jedan od trenera da nije mogao da na ovom blogu od silnih recepata nađe tekst Sa Sandrom u teretani, koji sam mu preporučila da pročita ne bi li me možda malo bolje razumeo. Filip je jedna duša od mladog čoveka. Uvek ima frendli izraz lica i tokom vežbi uliva poverenje da će sve biti u redu. Nikad mi, čak ni na početku, nije bilo neprijatno što sam u tu vežbaonicu kao s Marsa pala. Jeste me u prvo vreme zabrinuto pogledavao, valjda dok sam tokom vežbi menjala boje lica kao semafor.. i huktala i gunđala i uzdisala, a naročito onda kad bi svi već poustajali sa strunjača a ja nastavila da ležim. Sad se čini mi se već navikao na te moje momente.

Ej ćao Filipe, a i svi ostali koji niste čitali a zanima vas, evo starog ali uvek pomalo aktuelnog teksta dok sam još vežbala s Lelom.. - ovde.

Juče sam recimo bila u neverovatno dobroj kondiciji tokom celog treninga i samo sam kod jedne vežbe malo zabušavala. Ja mislim da je to tako zato jer sam pre toga baš slabo jela. Ja kad manje jedem ili jedem samo trešnje za ručak kao danas, odmah dobijem novu životnu energiju. Ne znam onda zašto češće ne jedem manje. 
Mada Marko tvrdi da to nema veze s jelom nego s time što sam u zadnje vreme redovno dolazila na trening. Marko je drugi trener i iskreno da vam kažem, kad se tamo pojavio pre nekoliko meseci a nakon dve godine koliko idem u tu teretanu, uopšte nisam volela što vidim novo, potpuno strano lice. Ja se strašno vezujem za ljude kao i mesta. I ako mi nešto ili neko poremeti ravnotežu mojih navika, baš mi teško padne. 
Uglavnom kad god ti se Marko približi znaš da nisi dobro namestila nogu, nisi dovoljno ispravila leđa, čučnula ili stegla gluteus. Ili samo iz daljine podigne obrvu kad god čovek reši da prekine vežbu pre vremena i malo poleži. Ja sam zato rešila da ređe gledam u njegovom pravcu, jednostavno se pravim da ga ne vidim. 
Ali juče što sam izvežbala.. dugo nisam. Kaže Marko, svaka čast Sandra, sve dobro radiš. Ja se zagrcnuh od smeha jer to je za mene pravi humor.. ali nije da nisam bila srećna. Ona teretana stvarno ne bi bila to što jeste bez Marka.
Bože što volim moju teretanu i moje trenere. Čak i onu fuj vežbu gde kao Roki tegovima boksujem u baletan stilu. 
Stvarno volim da odem i pomučim se malo. Osim kad mi naiđu lenji dani.
I osim kad dođe Duca.
On kad dođe postane ti jasno da skoro svaku vežbu možeš da radiš ispravnije. A ako neko zna, on zna, jer nam je on sve te vežbe i smislio. 
Ali nema ni veze jer se u svakom slučaju osećaš fantastično a to je najvažnije ;)




Pirinač Tri trenera

Potrebne namirnice

150g pirinča
3 manje glavice crnog luka
3 čena belog luka (nije obavezno)
3 paprike babure
3 paradajza
300g pilećih grudi (polovina od celog pileta)
ulje, so, biber, peršun, bosiljak..

parmezan ili kačkavalj za posipanje

Postupak

Operite i naseckajte sitno sve namirnice. Na tri kašike ulja i srednjoj jačini ringle pržite nekoliko minuta crni i beli luk da dobiju blago smeđu boju. Dodajte zatim meso. Pri samom kraju prženja, kad ispari skoro sva tečnost koju je meso ispustilo, dodajte papriku, paradajz, začine i so. Poklopite i odmah izmaknite s ringle. 
Skuvajte pirinač u posoljenoj vodi vodeći računa da ga ne prekuvate i raskašite. Procedite kuvani pirinač i isperite malo pod mlazom hladne vode dok je još u cediljki.
Oceđeni pirinač umešajte u prženo meso i povrće.



Napunite papirne modle za mafine smesom, utapkajte lepo kašikom sadržaj u modle pa narendajte kačkavalj ili parmezan preko i zapecite oko 15 minuta na 180-200 stepeni.




Ovaj recept je nastao nakon lične konsultacije sa Filipom:

-Je li Filipe, sta jedete vi treneri najradije?
-Pa jedemo pirinač, meso, povrće, voće..
-Ok, znači jedete isto što i svi mi, obični ljudi..



Nama se baš dopalo malo izmenjeno izdanje pirinča koje je zgodno  za poneti kao lanč paket na posao ili izlet.

Ako isprobate, javljajte utiske! Posebno bih volela da čujem mišljenje ljudi koji aktivno treniraju ili se bave fitnesom da li imaju neku sugestiju, predlog ili izmenu u vezi ovakvog obroka.






Comments

Popular Posts