Pesto




Za sada sam pravila pesto na dva načina.



Jedan sam smutila od sledećih namirnica:

šaka peršuna
šaka bosiljka
100g pistaća
80g parmezana
100ml maslinovog ulja
prstohvat soli


A drugi je nešto što se možda i ne bi moglo nazvati pestom. Ubacila sam jednu konzervu tunjevine pored ostalih sastojaka pa sam dobila nešto nalik finom kremastom namazu.


Potrebno je

konzerva tunjevine
pola tikvice
veza peršuna
50g parmezana
nekoliko čenova belog luka
malo bibera
sok od pola limuna
so po želji (meni je tunjevina bila dovoljno slana)



Ovo simpatično pecivo su ustvari integralni mafini zamešeni od

100g speltinog brašna
100g ovsenih pahuljica
50g susama
50g suncokreta
2 kašike maslinovog ulja
1 jajeta
pola kašičice soli
150ml kisele vode

Umešana smeša treba da odstoji u frižideru nekoliko sati pre pečenja. Uliti je u forme za mafine i peći u ugrejanoj rerni na 200 stepeni oko 30 minuta.








Comments

Popular Posts