Hleb sa ruzmarinom i medom





Imam tako povremeno neke recepte koji mi se baš mnogo svide pa ih danima repriziram i vrtim u krug sa svim i svačim. Takav je baš ovaj recept o kome pišem. 
Mislim da je kombinacija meda i svežeg ruzmarina to što je kod ovog hleba ključno dobra stvar. Da, da.. i maslinovo ulje.



Potrebni sastojci:

300g mekog brašna
1 kašika meda
1 kašika usitnjenog svežeg ruzmarina (ili suvog)
1 kašičica krupne morske soli
2-3 kašike maslinovog ulja
1/3 kocke kvasca
oko 150ml tople vode


Postupak:

Umesite meko testo od svih sastojaka pa ga ostavite na toplom mestu da pokriveno krpom narasta bar 30 minuta.
Od naraslog testa formirajte željeni oblik hleba ili peciva. Premažite ga maslinovim uljem i pospite preko sa još malo morske soli i listićima ruzmarina.
Neka još malo u plehu odmori dok se rerna dobro ugreje. Pecite na 230 stepeni oko 20 minuta, tj dok dobije lepu zlatnu boju.



* * *

Ovo testo možete da ispečete i na tiganju.
Kad naraste, razvijte ga tanko oklagijom na pobrašnjenoj površini, pa isecite nožem ili modlom.
U većem tiganju na vrlo malo ulja pecite po nekoliko komada sa obe strane po minut. 
Mnogo je meko pa sam ga nazvala Jastuk pecivo.








Comments

  1. Probacu a pitam se dali moze da se jede hladno ili da se nesto namaze kao za akuski ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično je i hladno i toplo.. Mi uvek jedemo nešto uz, mada ja najviše volim samo uz jogurt:)

      Delete
  2. Oduševljena sam koliko je jednostavno, a ukus sigurno obara s nogu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts