Pita sa domaćom integralnom testeninom







Nekoliko puta sam već sama pravila testeninu. Nemam baš nameru da to radim kad god mi treba, ali sam volela da vidim kako je. Nije loše, nije teško i sledeće pravljenje biće testo za lazanje.

Testo sam ovog puta umesila od 100g speltinog brašna, 100g instant palente iz kesice, 1 jajeta i malo vode. Vodu sam dolivala postepeno, onoliko koliko je potrebno da se dobije testo pogodno za razvlačenje oklagijom.
Na dobro pobrašnjenoj podlozi sam oklagijom razvukla tanku koru i narezala je na komade. Prošli put sam sekla duže rezance a ovog puta sam htela nešto kao flekice.
Na pobrašnjenoj podlozi testenina se sušila dva, tri dana.



Skuvala sam testeninu i ocedila je od vode. 
U pekač za hleb obložen pek papirom sam naizmenično ređala testeninu i fil u tri sloja.

Za fil sam umešla:
300g kravljeg sira
2 jajeta
200ml jogurta
120ml ulja
so

Preko složene pite posula sam suncokret i pekala u ugrejanoj reni na 180 stepeni oko 40 minuta










Comments

Popular Posts