Brzo testo





Ovo testo uopšte nije loše. Prvobitan recept sadržao je kvasac i prašak za pecivo. Pošto ja ne volim ta dupliranja, iz ne znam kojih da to bude razloga, izbacila sam kvasac pošto obrnuta stvar nije neka novina.
Baš mi se sviđa sve u vezi ovog testa. Lako se radi, brzo stiže i peče, ukusno je i svašta od njega može da se napravi. Ja sam za sada pravila kifle, buhtle i picu. U planu je neki lep rolat.



Sastojci

600g mekog brašna
1 kesica praška za pecivo
200ml toplog mleka
3 kašike kisele pavlake
100ml ulja
kašičica soli



Postupak

U veći deo pripremljenog brašna umešajte prašak za pecivo i so. Lagano ulijte toplo mleko a zatim i ulje. Promešajte prvo špatulom a onda ručno izradite testo dodajući postepeno i ostatak brašna. Možda ne bude potrebna cela količina za fino meko testo. 

Preporučujem vam da nikada ni u jedno testo ne stavljate odmah svu količinu brašna. Stavite uvek veći deo a onda polako dodajete ostatak kad su već svi drugi sastojci umešani. 

Ovo testo ne mora da narasta pa ga zato odmah formirajte u planirani oblik.

Brze kiflice



Ako pravite kifle, ova količina testa treba da se podeli na dva dela pa da se svaki zasebno oklagijom razvuče u krug. Na taj način dobije se ukupno 32 komada (2x16).
Prazne kifle sam pravila tako što sam formirala testo u kružni oblik, premazala sa dve kašike omekšalog maslaca, sekla trouglaste komade i formirala uobičajeni oblik kifli. Formirane kifle sam namazala žumancetom i pekla otprilike 12 minuta na 200 stepeni, u prethodno ugrejanoj rerni.

Slane kifle sam još filovala i krem sirom.



Slatke brze kiflice s makom



U navedenim sastojcima so treba zamenti sa dve kesice vanilin šećera.
Za nadev sam 150g mlevenog zaslađenog maka poparila sa 100ml mleka. Pošto se malo prohladio, fil sam premazala preko celog razvučenog testa. Sekla sam testo na trouglove i rolala kifle. Nisam ih premazivala jajetom, ali sam pečene posula tankim slojem šećera u prahu. Pekle su se 15 minuta na 200.




Integralne brze kiflice
(mogu da budu posne ako se izostavi kisela pavlaka)

300g spelting brašna
300g ražanog brašna
kesice praška za pecivo
kašičica soli
3 kašike kisele pavlake
100ml ulja
kisele vode koliko je potrebno za meko testo koje se lepo mesi i razvlači



Postupak mešenja i razvlačenja je isti. Ove kifle sam filovala na dva načina, krem sirom i ajvarom.
Formirane sam namazala belancetom i posula ovsenim pahuljicama. Pekle su se oko 15 minuta na 200.


Pica od brzog testa



Od brzog testa nastaje brza pica. 
U testu sam samo mleko zamenila kiselom vodom i zmesila veoma meko tako da sam pobrašnjenim rukama testo rastanjila direktno na pek papiru. Pek papir sam onda zajedno sa testom prenela na pleh i filovala.
Kod mene je bio doručak u pitanju pa se na pici našlo jaje, rukola, krem sir, čeri, masline i maslinovo ulje Terra Creta.
Za jednu solidno veliku picu nije potrebna navedena količina sastojaka za testo. Dovoljno je pola mere.















Comments

Popular Posts