Kumkvat kapkejk





Do nedavno sam ga zvala mali narandžasti limun i nisam verovala da se ne ljušti.  I dalje sam skeptična prema jestivoj kori i smatram da je preskup.
Kako te egzotike, pored obilja domaćih i pristupačnijih voćki, nemam često na raspolaganju rešila sam da s ovom simpatičnom hranom napravim nešto jednostavno i brzo. Takoreći klasično.
U glavi sam iskombinovala čokoladu i neki lagani krem ili puding. Sve to u vidu nekog kapkejka.



Za podlogu ovih kremastih kapkejkova upotrebila sam:

150g usitnjenog keksa
100g putera 
50g crne čokolade
sok od pola limuna

Otopila sam čokoladu sa puterom i izmešala to sa izmrvljenim keksom. Zatim sam dodala limunov sok.
Punila sam ovom smešom papirne korpice za mafine tako da je svaka korpica napunjena do 1/3 svoje zapremine.
Odložila sam zatim u frižider na 10 minuta da se podloga malo stegne, mada to i nije neophodno.

Za preko sam htela nešto svilenkasto i kremasto..
Kao instant rešenje poslužio mi je puding od vanile iz kesice (koji se ne kuva). Mada sledeći put ni slučajno neće da me mrzi da skuvam krem za princes krofne.

Posula sam sve obilno kakaom i dekorisla kolutićima kumkvata.



Veoma osvežavajući i dovoljno egzotičan čokoladni ukus kolača. Ako volite brze i nekomplikovane slatkiše, eto ideje.









Comments

  1. Baš si našla odličnu primenu za kumquat. Njega i jeste najbolje koristiti u nekim kolačima .)

    ReplyDelete
  2. Ja retko vidim kumkvat ovde, mislim da sam ga samo jednom kupila, ovo kod tebe baš lepo izgleda.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts