Better call Plately!





Ozbiljno. To važi (za sada i nažalost) samo za Beograđane. 
Ako nemate puno vremena ili volje za odlaske u nabavku i dosadno čekanje ispred kase, odmeravanje namirnca za određene recepte, smišljanje sopstvenih menija za naredne dane.. A pri tome volite sami da kuvate i još više volite da pojedete i uživate u ukusnom obroku. Pozovite Plately.

Plately družina vas poziva na avanturu. To je baš ono što me je privuklo da do kraja pročitam Arsenijev mail u kome je podugačko opisao koncept ove kulinarske avanture i pozvao me da učestvujem sa jednom recenzijom . Arsenije je pokretač cele ideje, a ja svako svoje novo kuvanje i muvanje po kuhinji doživljavam kao avanturu, to vam je poznato.. pa smo se tako on i ja našli jednog popodneva na ulaznim vratima mog stana. On je u rukama imao ogromnu kutiju punu namirnica, a ja sam na licu još uvek imala izraz neverice da će taj dečko posle celoprepodnevnog raznošenja hrane po Beogradu, iz Bačkog Petrovca da dođe i do mene, u Trstenik.
Kad je greškom pozvao da pita gde je moja kuća u B. Petrovcu, ja sam skoro sto posto bila sigurna koga on tamo traži.. Naravno, Nevenu - Hleb i lale :) Lepo sam ga pitala, a je l znate vi da je Trstenik na suprotnom kraju ove naše lepe male zemlje.. jer bilo mi je užasno žao da vozi mladić toliko dugo. Još je kiša neka dosadna padala te subote..
Posle sam se malo i kajala jer sam pristala na ovu recenziju.. ipak sam ja podaleko od Beograda. No, to je očigledno u Platelyju bio aktivan radni dan. 
Na svoje kajanje sam zaboravila već ujutru kad sam otpakovala paket i unutra zatekla pedantno i za svako od tri jela, posebno upakovane namirnice. Zadivljena energičnom profesionalnošću ove mlade kompanije, krenula sam u svoju avanturu sa sve kuvarskom Plately kapom na glavi, kakvu sam oduvek volela da imam.


Vi pogvirite na njihov sajt za detaljnije informacije.
Dakle, sa menija koji se svake nedelje obnavlja izaberete jela koja biste želeli da kuvate, ukucate broj osoba za koji biste te obroke spremali i termin isporuke namirnica koji vam najviše odgovara. Namirnice, odmerene i lepo upakovane doneće vam neko iz Plately ekipe pravac na adresu koju vi odredite.
Meni nešto sad pade na pamet.. ovo nije uopšte loše ni za neka okupljanja, žurke i proslave gde se skupi društvance koje voli da kuva, pa stignu sastojci svi na broju, lepo odmereni.. nema viškova.. nema odmeravanja.. milina.. Samo vam so, šećer i ulje treba iz sopstvene kuhinje.

Ja sam sa Plately menija za proteklo vikend kuvanje odabrala tri jela i to mi je zaista pružilo neizmerno zadovoljstvo.
Na našem stolu našla su se sledeća jela:


Piletina rolovana pršutom


Pravi gurmanski obrok. Bio nam je i više nego dovoljan za jedan lep nedeljni ručak.


Njoke sa mocarelom i spanaćem


Jedva sam dočekala da zasednem za sto kad je ovo zamirisalo. A imali smo i lepo društvo na večeri.. Pohvale su pljuštale sa svih strana ;)





Tiramisu u čaši


Ovo je muž sa radošću sačekao na terasi okupanoj suncem. Marija nam je sve lepo po receptu smućkala i servirala.



Moji utisci su sledeći:

-Spremljeni obroci su obilni. 
-Namirnice su sveže i kvalitetne. 
-Ponuđeni recepti su raznovrsni, zanimljivi i istovremeno jednostavni za pripremu. Priložene su i slike postupka pravljenja jela.
-Plately kompanija se ne šali, a ja im želim još puno dobre energije i rada na unapređenju.
-Pružam im svoju podršku i nadalje jer ova ideja se potpuno uklapa u moj moto: Kuvanje je nepresušni izvor radosti!



Ima još...

Uz kod JAKUVAR17, ostvarićete popust od 20% na prvu porudžbinu.

Plately vas poziva na nagradni konkurs. Podelite sike vaših kulinarskih kreacija sa tagom #plately na FB i Instagramu, i ostvarujete mogućnost osvajanja besplatnog paketa od tri jela.

Plately donira deo prihoda od poručenih jela Banci hrane u Beogradu - fondaciji za borbu protiv gladi. Za svaku pohvalu!!

Go Plately, go!







Comments

  1. Bella Italia! Divan post! Super fotkice

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts