Brownies ili Brauniz





Kako god. Pravila sam ih čini mi se već dva puta i pretpostavljate da nisam bila zadovoljna čim ih nisam slikala i objavila. Pretpostavljam takođe da svi već imate neki svoj recept za ove crnomanjaste kolače, pa ipak, evo i mog.



Od namirnica je potrebno:

5 krupnijih jaja
5 kašika šećera
200g maslaca
200g crne čokolade
2 kašike kakaa
3 kašike integralnog pšeničnog brašna 
1 kašika ekstrakta vanile 

Pripremiti pleh dimenzije otprilike 25x30cm.

-Na laganoj temperaturi ringle otopiti čokoladu i maslac. 
-Dodati kakao i lepo sve promešati. 
-Ostaviti da se sve malo prohladi. 
-Uključiti tada rernu na 180 stepeni da se zagreje.
-Otopljenoj i rashlađenoj čokoladi kašiku po kašiku dodavati brašno, zatim i vanilu i istovremeno vrlo lagano mešati žicom za mućenje ili špatulom.
-Umutiti mikserom penasto jaja sa šećerom, pa ih lagano umešati u tamnu smesu.
-Uliti u podmazani peh. Pleh malo protresti da se smesa lepo razlije po njemu i ubaciti u rernu. Pojačati onda rernu na 200 stepeni i peći oko 40 minuta.
-Nakon toga isključiti rernu i ostaviti kolač da se u njoj ohladi.
- Ohlađeni kolač dekorisati po želji. Da bi bio pravi "brauni" najbolje je ostaviti ga klot/golog. Ili malo kakaa posuti. 
Ja međutim volim da ga okitim pa sam upotrebila kiselu pavlaku i crveno voće. Dodala sam i par lešnika pored.









Comments

  1. Treba opet jednom probati tvoje recepte. Što god sam do sada pravila, sve je uspelo. :-) Divne fotke!

    ReplyDelete
  2. Da svako ima svoj ali nikada nije lioše pronaći još jedan dobar recept.
    Kraso izgleda!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts