12.06.2012.

Početak


Uh,baš se mučim sa ovim blogom.Mislim,dugo sam se i dvoumila da li da krenem s tim..Ne da nemam želju,već je strah od računara i svih njegovih tajnih mogućnosti preprisutan.Lakše bi mi bilo s papirom i olovkom...I brže. Priznajem,jedna Marija je u pauzi spremanja ispita pomogla oko prvih koraka.
A planirala sam ovde jedno potpuno šarenilo sačinjeno od papira,cveća,mašni,kolača...kažem,planirala.
Pokušaću sada po hiljaditi put da postavim jednu sliku ;)
Ovo je dvodelna rođendanska čestitka koju je ove godine od mene dobila moja ćerka.
Uz jednu višenamensku kutiju koju sam kao i čestitku oslikala akrilnim bojama
I koja je našla svoje mesto u sobi studentkinje
ko to tamo..
Eto,uspela sam sa postavljanjem fotografija(i to bez ičije pomoći) kojima sam predstavila jedan delić svojih aktivnosti.









Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...