13.12.2013.

THE SAD BEAR BY MAKKO




Možda ste zapazili jedan novi crtani lik s leve strane posta.
Da, meda koji sedi na žutoj kutiji...

Nacrtala ga je moja ćerka a ja sam želela da vam ga predstavim.

THE SAD BEAR

Nadam se da se i vama sviđa.

Osim što je tužno, ovo meče ima svoju Facebook,Instagram i Tumblr stranicu i rado sluša rock.

Meni je ovaj omiljen. Tužni meda sluša ACDC..:)))




Kad sam ćerku pitala je li ovo neki meda muzičar, rekla mi je:
nije samo to...videćeš...
Ok. Čekam.
Nadam se da će vam se svideti malo novine ovde kod mene... Praviće nam društvo ovde.. a i mi njemu, valjda.
Svega će se ovde nagledati i naslušati, pa možda jednom i ne bude više tužan;)

A zašto je tužan? 
Ja ne znam. Možda ne zna ni sam...
To valjda Marija zna.





14 коментара:

  1. Mislim, da čeka, da ga netko zagrli :-) Baš je faca. Ideja mi je super! Sve čestitke mladoj umjetnici.

    ОдговориИзбриши
  2. Nešto strpljivo čeka, nadam se da če dočekat
    pozdrav Tamara

    ОдговориИзбриши
  3. ovo je stvarno posebno! čestitke Scarlet, medo je odličan, ideja mi se jako sviđa. a i njeno umjetničko ime!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...