09.07.2014.

If it makes you happy...




Konačno posle dužeg vremenskog perioda uzeh juče opet četkicu, lepak i malo boje u ruke. I uz to još neke rekvizite. 



Jedan stari ram za tri fotografije kome se staklo nedavno razbilo i jednu varjaču iz kompleta koji sam već upotrebila. Samo je ova najkraća varjačica ostala da čeka svojih pet minuta i da bude upotrebljena. Da li za kuvanje ili neki ukras... nisam znala do juče. 


Sličice sa kuhinjskim motivima sam čuvala već neko vreme, pa sam sada odabrala neke meni trenutno najinteresantnije, s tim što je ova u sredini delo moje Marije i tako mi prija pogled na nju. 
Dakle, if it makes you happy, it can't be that bad.....  povremeno, naravno...



I tako sam zaokružila priču sa jednim kuhinjskim zidićem koji je tu gde jeste, takav kakav jeste... izložen stalnom prskanju i isparenjima tokom kuvanja. Ali premaz bele boje jednom godišnje, još neke šarene sitnice... i to je to.
Do kuvanja ;)



28 коментара:

  1. Vrlo slatko Sandra. I slažem se sa tvojom mišlju dana, zar može biti tako loše ako nas čini srećnim? Verujem da ne... hmm...uglavnom (padoše mi na pamet neke grozne ideje u trenutku...). Marijin rad je prava poslastica. :)
    Drago mi je da si opet tu, malo smo se svi ulenjili u poslednje vreme.

    ОдговориИзбриши
  2. odlično osvježenje! ponekad tako malo treba da se čovjek bolje osjeća

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, baš malo treba a nekad nemam volje ni za to malo..;)

      Избриши
  3. Baš je veselo u tvojoj kuhinji :)))) Sviđa mi se a imaš i svjetlosti...Kod mene kao u tunelu,grozno...Jedan dan kada puknem, probit ću zid prema susjedu pa mu upasti u dvorište, ha,ha...barem ću vidjeti ko čovjek šta kuham :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam svetlosti u kuhinji ali nikad dosta svetlosti, pa sam rešila od sada samo belo za zidove ;)

      Избриши
  4. Sve što napraviš, je savršeno. Ovaj ram si divno probudila u novi život. Sličica od tvoje Marije jako mi se sviđa. U tvojoj kuhinji če od sada biti još slađe :-))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Sonja.. biće slađe, upravu si..trebala mi je dodatna inspiracija;))

      Избриши
  5. Palo oduševljenje u publici :)))
    Hoću da kažem....ma, šta ima da govorim...zna se...oduševljena sam i tačka :)
    Sjajno je !!! Pravo osveženje koje toliko vrišti "Sandra" ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Diiivno. Narocito mi se svidja Marijino idejno resenje. Kako je ukombinovala citat sa slikom, svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  7. lijepo si uredila zidić.
    meni se sviđa slika sa dva kuhara :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha i meni je ona omiljena, tako ću ja jednom kad mi pukne da otvorim vino i da zapevam ..;)

      Избриши
  8. Baš je krasno, kuhinja može biti stvarno drugačija uz par umjetničkih sitnica...vidiš ja do sad još nikad nisam pravila neke ukrase po kuhinji, a baš bih mogla...ubacila si mi bubicu sad za razmišljanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala..Ja sam uvek volela da dekorišem sitnice za kuhinju..;*

      Избриши
  9. Gde god vidim crvenu tufnu ja se oduševim.Šta je to tako očaravajuće u tim tufnama?

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo ti je sve preslatko,sigurno ces jos vise sada da uzivas:)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...