Kad te mrzi da kuvaš pozovi Foodpandu




Jeste li već čuli za Foodpandu? 
Ja sam tek nedavno. Valjda zato jer mnogo volim da kuvam i  nije mi teško, čak mi je opuštajuće... Ali naiđe period kad se prezasiti čovek i onih delatnosti u kojima stvarno uživa. 
I dok ranije nisam ni pomišljala na online poručivanje hrane, bogami se danas ne bih mnogo mislila.
Znate kako je kad vam svane jedan baš savremen dan, ovog našeg savremenog doba. Šta jedan??? reći ćete. Svaki dan je ludo savremen! 
Trka, jurcanje, satnice, dogovori, odlaganja... Gužva u saobraćaju, mala deca kmeče, velika žure negde... svako na svoju stranu.... Trava nepokošena, cveće nepoliveno... kreveti nenamešteni. Šerpe neoprane. Dobro, nije tako svaki dan... znam da ste uglavnom vrednice. Ali i vrednice imaju dušu. Jaoj, pa i nokti nenamazani!!
Muž se nešto nećka... te bi jeo, te ne bi jeo... ustvari bi jeo ali ono od sinoć... E, nema više.
Mislite u sebi: I ja sam gladna ali me već boli glava od ovog dana i od svega. Mada, možda i ne treba da jedem više...nikada (jutarnje merenje vam se javlja)... Najradije biste da vam neko drugi sad spremi večeru.. a vi da ne mrdnete s kauča... Što da ne?

E baš zato vam spomenuh Foodpandu, online servis za dostavu hrane na kućnu adresu. A restoran i jelo izaberite sami. 
Paste, pizze, salate, vegetarijanska i posna jela, nacionalne i internacionalne kuhinje... Svega. 
Pogledajte detaljnije ponudu na njihovom sajtu, klikom na sledeću sliku



A društvance iz Foodpande ustupilo mi je mogućnost da na ovom blogu ponudim tri nagradna vaučera, svaki sa popustom od 200 dinara za vrednost poručene hrane minimalnog iznosa od 450 dinara. Nije loše, hmmm?
Ponuda se odnosi na potrošače na teritoriji Srbije, i za sada naša panda funkcioniše na području Beograda, Novog Sada i Niša. Za sada, kažem...
A vaučeri važe za restorane koji nude online plaćanje. Možete ih iskoristiti do 31.08.2014. (24h dnevno)

Pa, navalite. Čekam vas u Komentarima na blogu ili Inboxu Facebooka.
Prva tri zainteresovana za ove primamljive vaučere dobiće svoje nagradne kodove za naručivanje s popustom.

I još da kažem, ja bih vama svima sad poslala jednu ukusnu pošiljku pravo na vrata.... Da, da.. sve mi zaslužujemo po jednu Foodpandu povremeno :*




Comments

  1. sležem se! najviše volim jesti ono što netko drugi skuha :)) i da ne moram prati suđe poslije - di ćeš bolje!

    ReplyDelete
  2. Toga ovde na zapadu ima koliko hoćeš, ali mi to veoma retko radimo. Mene ne moraš uvrstati u igricu, daleko sam za dostavu. Topli pozdrav, draga Sandra.

    ReplyDelete
  3. Ja mislim da su to vrlo korisni servisi, znam da funkcionišu i u Bosni, u gradu gdje živim (IT) toga još nema, ovde to obavljaš telefonskim pozivom i , uglavnom, za pizze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, korisno je i kad zatreba, nema bolje!;)

      Delete
  4. Čula, probala, oduševila se.
    Bar po nekad trebalo bi da uživamo, mi kuvarice i domaćice, a naši dragi u našem osmehu.
    http://nenamaricic.wordpress.com/2014/07/22/foodpanda-kako-smo-krkali-2/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je Neno da si zadovoljna uslugom:)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts