Šarmantni voćni kolač



Voćni kolači su uvek u modi. Ali ja se njima ne oduševljavam previše. 
Ovog puta sam u glavi zamislila kako bi trebalo da mi izgleda taj kolač. Skoro da sam uspela u zamisli. Na kraju je jedino neslaganje bilo u njegovom obliku, koji je umesto zamišljenog okruglog bio ovako četvrtasto duguljast.


Svejedno, svidelo mi se to što je ispalo, pa je odatle i ovaj naziv kojim sam ga častila.
Testo je ono moje, više puta već spominjano i filovano sa malo neuobičajenom kombinacijom voća. Upotrebila sam jabuku i smrznute borovnice i aronije.


Za testo sam umutila žicom jaja, šećer, vanilin šećer, ulje, jogurt i brašno. Kašičicu praška za pecivo sam umešala u brašno pre njegovog dodavanja. Dakle, ne koristim mikser za mućenje, a vi ako rešite možete i mikserom. Nema greške.
Duguljasti četvrtasti pleh za hleb dimenzije 30 x10 sam obložila papirom za pečenje. Ulila sam dve trećine testa po dnu. Ne treba da se podmazuje.
Preko testa sam ravnomerno posula dve kašike griza. Onda sam naseckala direktno preko griza jednu veću kiselu jabuku. 
Opet sam i preko jabuke posula dve ravne kašike griza. 
Preko njega sam obilno rasporedila smrznuto crveno bobičasto voće. Upotrebila sam oko dve trećine onog kupovnog pakovanja. 
Na kraju sam ostatak smese za testo prelila preko voća. To je jedan vrlo tanak sloj i ne mora uopšte da potpuno prekrije voće. Još je šarmantnije tako.


Kolač sam pekla na 180 stepeni oko 60 minuta. Vodila sam računa da mi ne pregori, tj. potamni potpuno, jer sam htela da po površini imam vidljive prelaze testa i voća.
Ispečen kolač sam ostavila u isključenoj i otvorenoj rerni da se ohladi.
Preko sam neposredno pre služenja posula malo šećerne prašinice za potpunu čaroliju.

Sastojci potrebni za testo:
2 jaja
125g šećera
1 vanilin šećer
120ml ulja
120ml jogurta
250g brašna
kašičica praška za pecivo

Za posipanje: 4 kašike griza

Voćni nadev: 1 jabuka
2/3 pakovanja smrznutog crvenog voća (oko 150g)


Ne zaboravite da uvek kad možete i neke fine palačinke posipate ovim voćkama. Strašno efektno i ukusno..






Comments

  1. Sreća mpa nisi bliže inače ne bih odolela ovakvom kolaču a bogme ni palačinkama :))

    ReplyDelete
  2. Jao, kako to divno izgleda! :-) Kolač i sve fotke.

    ReplyDelete
  3. Odlično mi zvuči. Čim smažu tiramisu pravim im ovaj voċni, da unesu malo vitamina.

    ReplyDelete
  4. Baš lep voćni kolač!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts